AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
15.283

M3 E46, vad har ni för erfarenheter av sportavgassystem

Sida 4 av 7
di
140
diou
Bmw M6 Cab 2007, Svart/svart.
TLC grattis till din bil men personligen tycker ja laguna är dö ful alla har ju sin åsikt parkera din bil vart du vill men ta inte illa upp det är inget på hopp mot dig ba min åsikt om denna fula färg.
jag tycker phoenixgul e det fulaste jag vet ;) tur att smaken e som baken.
Grubbe
diou: Jag har lite svårt för att förstå vad du menar? Tror du att du kan dra det där igen?

Åsikter är ju fritt att ha. Det är väl tur att smaken är olika annars hade ju alla haft likadana bilar.

35
96
355Hp
Bmw M3 E46 SMG 2003 Såld
Bmw M5 E39 1999
Jag pratade precis med killen som har denna annons Länk

Han kan tänka sig att ordna ett gruppköp på avgassytem till m3e46.
Så om någon mer än jag är intresserad så slå han en pling.
Är det någon som testat Remus system. (kanske var med i den andra tråden) Berätta gärna igen isåfall.

Ferrita kostar ju bara 10 panner från katten och bakåt.
klart man har rätt att tycka olika om vilken färg är snyggast och så,men lustigt nog är det allt som oftast såna som inte ens har en M3 som har en massa synpunkter om ett och annat....
di
140
diou
Bmw M6 Cab 2007, Svart/svart.
grupp köp låter intressant men vad för system ??
Visa användare
3.753
Sani
Volvo XC60 T6 Black Edition -26
Rascal;

helt OT, ursäkta ni andra - men läste i din profil att du hade en fyrhjulsdriven GT3 förra året?...Visste inte att de fanns? :)
Det är ett Eisenman Race system. Ja ett gruppköp låter helt klart intressant.

Någon som har lyssnat på ett Eisman system?
35
96
355Hp
Bmw M3 E46 SMG 2003 Såld
Bmw M5 E39 1999
TLC

"Eisman" har jag aldrig hört (glassman).lol
Däremot Eisenman och det låter ok.
Remus=behåll orginalsystemet det låter som en symaskin.
Sani..
om du tittar lite mer nogrant så står det Porsche 996 carrera4 GT3,och det betyder att jag hade ett fabriksmonterat GT3 kit till bilen,om du kikar in på garaget.org så finns det bilder på den bilen,där heter jag porsche911
mvh.Joni
Där hittar du den förresten Länk
ev
208
evers
M3 Smg -02
540iM Touring -99
ferrita från kat för 10k ? låter ju väldigt prisvärt då det är mycket mindre än vad dom flesta slutdämparna kostar..

Vad är det för system som han anonserar på börsen? och vad kunde priset bli vid ett ev gruppköp?

mvh evers

///M
ev
208
evers
M3 Smg -02
540iM Touring -99
ferrita från kat för 10k ? låter ju väldigt prisvärt då det är mycket mindre än vad dom flesta slutdämparna kostar..

Vad är det för system som han anonserar på börsen? och vad kunde priset bli vid ett ev gruppköp?

mvh evers

///M
Ferrita´s avgassystem byggs direkt på bilen dvs att bilen måste vara på plats hos ferrita.
Priset var sist jag fråga 10000+moms.
355Hp

Såg min felskrivning men orkade inte korrigera mig själv, Tacksam för att du gjorde det åt mig.....

Trots 10+ moms så verkar det ändå rätt billigt. Går säkert att förhandla nån tusing dessutom. Lämna bilen så att någon "snorpäls" skall ut och göra så många launchar som möjligt på en timme.....Skulle inte tro det....Ferrita går bort

Någon som har ljudfil på (glassman)... Eller Eisenman som det egentligen heter.

TLC:
Kolla här:
Länk

...eller här:
Länk

Någonstans på de sidorna ska det finnas ljudklipp...

/ Mvh Joakim

Min: Länk
Ljudklipp finns här
Länk

Dime M
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.