|
Sida 3 av 7
|
|
|---|---|
|
hallå joni Fick du köpt 19" fälgarna eller var det någon annan som hann före? Jag har en länk på ljudet från super sprint Skicka din mailadress till powerpost så skickar jag den till dig. /J |
|
| blagge var inte din dakar gul när du köpte den ?? från skara borgs omr ?? inget illa menat men hur kan man lacka om en så snygg bil till en sån färg äcklas av att läsa sådant men men. | |
|
Fanns e46 m3 i dakargul? Trodde bara att den fanns i Phoenixgul. |
|
| fans i dakar gul I,dakar gul II | |
|
Här är lite godsaker...: Länk / Mvh Joakim |
|
|
diou: Du tänker på Grubbe på forumet ;). |
|
|
Är oxå ute avgassystem till min bil.Hade varit bra med ett gruppköp om nån kan ordna det...Razvan kanske? MVh Dime M Länk |
|
|
Jag ska ta och höra av mig till dig imorgon Johan så får vi tjata lite igen om planerna gällandes sänkning samt sportavgas.. Joni. |
|
|
Rascal: Kolla din inkorg på mailen. |
|
|
"Gött o höra action. Vad blev det får färg etc" TLC: Blev en Saphirsvart individual.. -02, 3K mil.. svensksåld.. Emm här på forumet är ursprungsägaren =) |
|
|
grattis Action till den nya bilen,fan vad snyggt med saphirsvart,,,,själv är jag personligen oerhört trött på carbonsvart,känns lite gammalt på nått sätt! svart ska va svart och inte blått..... |
|
| Som sagt, grattis Action till den nya bilen. Kör hårt, den gillar det.... | |
| ok ber om ursäkt tog fel | |
|
Rascal, TLC - Tack o bock =) Ja jag ska inte göra er andra M3 o BMW ägare besvikna med slapp körstil..hehe. Är förövrigt min första BMW efter nån Merca (SLK) o några Audis, (A4, S3, S4.) När det gäller avgassystem skulle Uppsala Avgasteknik bygga ett för ca 14tusen med racekattar. Bra pris, men jag e lite emot "no name" grejer på en M3..även om dom e bra. |
|
Grubbe |
diou: Det var min som var Dakargul tidigare. Men som du vet är det här med färger upp till betraktaren och det vanliga.. :) |
Grubbe |
diou: Jag förstår inte hur du kan "äcklas" av något sådant föresten? |
|
Skall vi ta en dag och parkera alla LSB M3ór utanför diou. |
|
|
Där är ett par annonser på POWERBÖRSEN på avgassytem till M3E46. Mvh |
|
| ja fattar inte ba hur f.. man kan lacka om en sådan bil min åsikt då sen kan man ju göra en massa men personligen tycker ja att bilen blir skit ful när man håller på att göra om den sport system frontläpp inte mer resten ser ba töntigt utt en M3.a ska va orginal annars är den ba så jäkla ful. | |
| Då är vi helt eniga. Jag hade aldrig lackat om min bil heller. Jag tycker däremot Lagus S blå är en av de läckraste färgerna på denna bilen, många övriga färger är lite för vanliga. (Mitt tycke) Extra fronläppar, ögonlock och massa annant tar jag personligen helt asvtånd till. Däremot önskar jag ha lite mer ljud ur bilen vid pådrag. Önskar inte annat utseende på utblåsen. Tycker även att 19" originalfälgar är bland det bästa på denna bilen. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.