|
Sida 2 av 7
|
|
|---|---|
|
inga problem, tog inte åt mig ändå :) e det så svårt att gissa färgen hehe...lsb så klart ;) |
|
| Hel rätt, hade en viss aning om det. Skulle inte valt någon annan ens om jag köpt den ny. Har du det blå skinnet också? | |
| Har faktiskt svart skinn...blått e porr dock men man måste vara noga att hålla det rent ?. Vart bor du förresten? | |
|
Om min blå skinninredning är borta en dag vet jag att de e du....:) 3 mil söderut |
|
| hehe ingen risk...har andra grejer på g :) | |
|
TLC: ...är nyfiken på hur din bil ser ut med den inredningen, lägg gärna upp bilder... En annan sak, köpte du bilen av BMW Gbg? Har för mig att de hade en LSB till salu nyligen... / Mvh Joakim |
|
|
Sorry...läste tråden noggrannare och upptäckte att du köpte den efter en annons på Blocket... Men vart tog då den i Gbg vägen... / Mvh Joakim |
|
|
Ufo : jag vet vart den tog vägen, 4 mil norr om gbg ungefär ;) |
|
|
blagge: ...aha...men du bor ju, enligt din profil, i Gbg... ;) / Mvh Joakim |
|
|
Ufo: Vem har sagt att jag äger den? hehe. Köpte min för 4 år sen och bor i gbg :) |
|
| inne på fjärde året iallafall. | |
|
Ok, jag ger mig... :) / Mvh Joakim |
|
|
Vilken koll du har blagge. Ufo: Skall ta lite bilder när vädret tillåter. Lider för att den blev skiten när jag körde hem den. Kan inte ta den till tvätt i rådande väder. Var lite skeptisk till blått men j**lar vad snyggt det är. |
|
|
blagge: Andra grejer på G. Talar vi om carbonstolar eller? |
|
|
TLC : Kolfiber med original nappa läder :P. Over and out boys. |
|
| Fett | |
|
Kul, börjar bli ruljans på M3orna nu före våren. Köper min -02a om 2tim =) En fråga för att återgå till Ämnet i tråden. Jag har kollat priser på hela system med race kattar, x-pipes, raka rör el vad man vill kalla det, men det ni säger är att jag kan lika gärna bara köpa en sjysst slutburk för att få look och lite ljud då det inte ger nån effekt att tala om att köpa hela paketet? Vore ju bra ur ett ekonomiskt perspektiv. |
|
modano |
hade tidigare en M3 E46 med supersprint hela vägen efter kattarna.. grymt ljud. |
|
Gött o höra action. Vad blev det får färg etc. Tycker att det borde göra skillnad med ett system hela vägen. Någon som bänkat före och efter? |
|
|
Har själv precis köpt en m3 2003,och är också sugen på sportavgas,skulle vara intressant om man kunde lyssna på olika alternativ,finns det nån sajt kanske rent av? Har hört från många håll att supersprint ska låta riktigt bra men men... mvh.Joni |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.