|
|
|
|---|---|
| har funderat på att köpa en m5 e39 00-01 men har andra bilar som jag kan tänka mej oxå så jag undrar om de finns nån bmw handlare där man kan provköra en m5 e39 | |
| du har en mork gron e39 i satra pa bilcentralen det ar en 00 tror jag hyfsatbra pris och bilen ser bra ut | |
|
Du får provköra hos varje handlare som har en M5 E39 om du gör ett seriöst intryck och du får räkna med att säljaren vill åka med. Keep Your Distance! |
|
|
400hk: Räkna med att det skiljer sig ganska mycket från "din första bil" mot M5 två helt olika bilar ock som tidigare talare sa, om du gör ett seriöst intryck så ska det inte vara några problem. Följande har det du söker: Royal Coach AB - Solna Telefon: 08-276770 Bilcity Arlandastad - Arlandastad Telefon: 08-59114900, 0730-601 301 Bilhuset B. Kumlin USA Bilar i Centrum - Stockholm Telefon: 08-339220, 08-339010 Länna Handelshus i Sverige AB - Täby Telefon: 08 - 630 08 81 Solna Biltorg - Järfälla Telefon: 08-744 99 88, 070-744 99 89 Företagsbilar i Stockholm AB - Stockholm Telefon: 08 - 16 60 00 BMW Group Solna - Solna Telefon: 08 - 735 39 00 Alla dessa ligger i närheten av vart du bor ett tips är kanske läge att åka ut denna vecka då sport lovet infinner sig nu. |
|
|
Den som Företagsbilar i Stockholm AB har är underbart snygg om jag inte minns fel. Röd är den va? /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Andersson_CSI: Den snyggaste M5 löd det i annonsen eller citat: BMW M5 TV/NAVI SVERIGES FINASTE! snygg,bra utustning,låga mil tal men historiken måste kollas som vanligt. |
|
|
Jag har kollat på den röda hos Företagsbilar och blev väl sådär lagom imponerad av skicket. Lacken var blek och ful med mycket stenskott och repor samt alla fälgar var rejält kantstötta. //Lövet Excusa me, vir optime, cogitio inquis tibi nomen "fatuus" es? |
|
| Den mörkgröna på Bilcentralen i Sätra var väldigt blästrad i fronten plus en massa tråkiga lackskador runt om. Inget välvårdat ex. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.