|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
|
Om det blir på fredagen och på kvällen så har jag nog möjlighet att komma förbi... Niklas Olsson, BMW M3-94 Bilder: Länk |
|
|
hello, är det träff nu fredag? tid? kommer gärna =) är från jönköping så jag har inte lång ditt, vore kul o träffas.. ha de BMW its a ride not a car |
|
| detta vill jag också va med på:) | |
|
Är det kl 10.00 på morronen? BMW its a ride not a car |
|
|
Får för mig att ni tänker på fredag som kommer nu den 31? Men det vi planerar om här gäller långfredagen under påskhelgen.. Diesel-räsern /Rickard |
|
|
okej, är det fredan under påskhelgen eller nu på fredag? BMW its a ride not a car |
|
| detr är på påsk helgen innan elmia:P | |
|
Arbetschemat bekräftat =) Det kommer ett stycke 328 från Åland oxå (í värsta fall en 318 från sverige). Ses på fredag morgonen då =) hej så länge.' //Jonas |
|
|
Jag är med! Nån från borås hållet eller gbg? Jag utgår från Ulricehamn. |
|
|
Äntligen har man lyckats fått en stuga att hyra så nu blir det Elmia =) Tror inte Beemern hinner få komma ut men är alltid kul att kika på era bilar hehe. Kom vi fram till någon dag? och samlingspunkt? -- DTM system och rak 6a ;) |
|
|
Klockslag? BMW its a ride not a car |
|
|
Bpower mfl: Fredagen den 14/4 kl 10:00 på A6 parkering vid Coop. Don´t be late! ;) Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
|
Jag kommer sent.. Är inte där förren på söndagen, har nu träffats klart då tros. :-) ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Jag åker också dit på söndagen, min erfarenhet säger mig att det är minst folk på mässan då. BMW CS #5206 |
|
| ja ser det snöar....:( | |
|
ja ser de snöar... ser de snöar..... snöar så in*hel**te här :( men än är det en vecka kvar -- DTM system och rak 6a ;) |
|
|
då ses vi då.. ha de bra så länge BMW its a ride not a car |
|
| Jag kommer me vi synes på coops parkering kl 10 på långfredag. | |
|
jag kommer också, skall bli skoj att träffa Er alla, då det blir min första BMW-träff. Petrob ------ M3 Cab |
|
| Ja det blir min första BMW-träff också så det ska bli jätte kul! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.