|
Sida 2 av 4
|
|
|---|---|
|
Jag kommer.. Mellansamling vid McD i värnamo som förra året jimmy?? Diesel-räsern /Rickard |
|
|
Det låter trevligt! Är eventuellt nere på Nûrburgring samma helg frö lite avrostning. Ska jag inte det så kommer jag oxå!! Mvh Björn Länk |
|
|
ingen som åker från örebro hållet, jag kan haka på :P Samma leksak vid 1-100år, skillnaden är priset. |
|
|
Själv bor man nog en aning för långt upp.. Härjedalen närmare bestämt, hur långt nedanför Örebro är det ni tänker träffas?! Jag vill med fara iväg å glida med "riktigt" folk =) |
|
|
Tjena Dace. Det är 210km från Örebro till Jönköping alternativt 604km från Härjedalen till Jönköpng, vilket gör en mellanskillnad på 396km =) www.viamichelin.com //Tweety -Not just a car, a lifestyle- |
|
| Jimmy: jag vill minnas att vi träffades 9... För att mötas senare på träffplatsen i jkpg runt 10. Men jag har för mig att vi blev lite sena upp till jkpg. Men annars är väl 9 en lagom tid för er som åker en bit med? Har du kvar ditt mobnr som du hade förra året? Kan ju höras framåt! | |
| Jimmy: jag vill minnas att vi träffades 9... För att mötas senare på träffplatsen i jkpg runt 10. Men jag har för mig att vi blev lite sena upp till jkpg. Men annars är väl 9 en lagom tid för er som åker en bit med? Har du kvar ditt mobnr som du hade förra året? Kan ju höras framåt! | |
|
Tarzan325: Ja det stämmer, va de tider som jag kommer ihåg oxå. Men ska vi som är intresserade av Elmia på Långfredage den 14/4 bestämma att vi ses innan Elmia på A6 parkering vid Coop, kl 10:00 för att snacka lite och sen (försöka) köra i karavan till Mässahallarna? Mellansamling kl 10:00 isf. i Värnamo, vid McD, för de som vill ansluta där. Andra förslag/tankar? Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
| Korrigering jimmy, klockan 09.00 vid McD i värnamo... Blir tajt att hinna till a6 till 10 annars :) | |
| Korrigering jimmy, klockan 09.00 vid McD i värnamo... Blir tajt att hinna till a6 till 10 annars :) | |
|
Japp jag slant nog på tangenterna där... ;) tack Tarzan. Alltså... Mellansamling i Värnamo för alla intresserad kl. 09:00 vid McD utmed E4. Sedan kör vi vidare upp till Jpkn. för att ansluta till övriga gänget på A6 parkering kl. 10:00. Vilka finns mer på plats på A6 parkering kl 10:00 på långfredage den 14/4??? Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
|
Hmm.. skumt att det blir dubbla inlägg från telefonen.. och ingen signatur heller.. Värt att nämna oxå är att de som åker från växjö och neråt blekinge kan ju ansluta i värnamo oxå via 27:an.. blir bara 2 mils omväg för växjöborna att runda värnamo istället för att åka direkt till jkpg. Förra året var vi ett 15-tal bilar vill jag minnas på A6 parkeringen?! Vi hade ju även en "efter-mässan-träff" runt 16-17 tiden.. Kan det va intressant även iår kanske? Går ju iofs att diskutera på förmiddagen. Diesel-räsern /Rickard |
|
|
Synd man inte har möjlighet att komma på fredagen. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Tweety: Tack =) Men jag tror jag avstår från den resan, trist att man ska bo så långt bort:( Men närmare sommarn borde det väl bli fler träffar längre upp i landet med?! Kom hit vetja =) |
|
|
Är det någon träff på lördagen? ¤Säffle Rebellen¤ |
|
|
Är det ingen som kommer från Örebro hållet? ska jag behöva åka själv :( Länk |
|
| Ingen som oror sig för vädret?! uppe i dalarna är de mycket snö än! | |
|
Eh, vädret ;) D hinner ändra d. Länge kvar till påsk ännu =P Mena, d va ju fint förra året så... //Tweety -Not just a car, a lifestyle- |
|
|
Jag är bra sugen på att komma. Har precis köpt mig en Bmw M5 -91 som ja tänkte ta ut lagom till Påsk om vädret tillåter... "En tysk bil går aldrig sönder. Den kan bara tillfälligt upphöra att fungera" |
|
| är de fredagen som gäller eller??? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.