|
Sida 1 av 4
|
|
|---|---|
|
Hej på er i vinterkylan. Satt och funderade om det kommer att bli nån träff under Elmia mässan som det var förra året? Det var ju ganska trevligt att träffa lite folk från forumet. Kanske man kunnde göra lite mera av det hela i år... Blir troligtvis min sita resa med min 328iM =( eller så blir det en trevlig invignings resa för min (förhoppningsvis) nya 318iS Class II =P I värsta fall får man låna föräldrarnas 316 o glida ner. Nåja, vad tycker ni om förslaget? Kan vara att jag e helt ut och cyklar, kanske finns nånting postat om detta redan... //Tweety ~It's not just a car, It's a lifestyle!~ | |
|
Jag är nog i Jönköping den söndagen. 2005 ---> Länk 2004 ---> Länk 2003 ---> Länk ///Micke Min cabrio Länk |
|
| Jag e sugen på en träff :) | |
|
Samma plats som förra året tycker jag iaf att låter riktigt bra, stor parkering och allt så. //Tweety -Not just a car, a lifestyle- |
|
|
Ja jag tycker det va ett bra ställe att träffas på. Ända nackdelen med den va att det låg en hel del grus på parkeringen, men det är ju bara att köra där efter ;). Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
|
Grus?? Det finns väl över allt eller? I alla fall här i jönköping! MvH Bmw 4-ever |
|
|
peter78w: Jovisst, men inte i de mängderna som den parkeringen hade vid Elmia förra året. Tydligt att de ej hunnit sopa av parkeringen. Men som sagt farten får väl anpassas om det skulle se likadant ut i år. Anledning till att jag kom på det va att jag förra året hamnade bakom en kille som drog iväg med halft hjulspinn och det va inte så trevligt för min front kan jag säga... Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
|
Eh, hej igen. Asså, nu vet jag ju int, men ja fick dåligt samvete... Tänk om d va jag? har ju inge minne av att d sku ha spunnit men risken finns ju allti. Mena bilen va ny då o ja hade noll vana av bakhjulsdrift och 193 hästar... Så i sånna fall ber jag jätte mkt om ursäkt, just in case. Nu ser d för tillfället dåligt ut med mitt deltagande iom att jag har en eventuell köpare på bilen. Men förhoppningsvis hinner jag få en annan =) //Tweety -Not just a car, a lifestyle- |
|
|
Hoppas det går bra med att hämta hem bilen för då har du nåt att kom i! MvH Bmw 4-ever |
|
|
peter78w: Jo tack, får verkligen hoppas jag får 328an såld och hinner hämta en ny. Skulle känna fint med en ny skönhet till sommaren, alltid skoj med en ny sommar romans ;) //Snowstorm -Not just a car, a lifestyle- |
|
|
hejsan, jag e väldigt sugen på o komma till bmw träffen, är det på lördan ni menar eller??? kan man få en beskrivning om vart träffen e nån stans?? |
|
|
Baksidan av A6 parkeringen där Coop Forum finns. MvH Bmw 4-ever |
|
|
Just det, vi har ju int pratat om nån dag =) Men varför inte fredag. Funderade lite på lördag ursprungligen men fredag går bra det me. Andra synpunkter? //Tweety -Not just a car, a lifestyle- |
|
|
Det låter trevligt med någon liten träff :) MVH, E38B12 Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
Hej! Vore Tufft med en träff! Är sugen på en träff men den jag tänkt åka på ligger i slutet av April och då är det massa jobb för mig när vårbruket sätter igång, helgerna blir fulla med jobb då jag bor på skolan under veckorna... Vore kul med en liten träff innan! =o) ¤Säffle Rebellen¤ |
|
| Vi får ju hoppas att våren kommer snart då, tycker me det vore trevligt me en träff;) | |
| Jo kommer våren nu så skulle det vara jätte skoj med en träff. Jag som är ny här på autopower skulle nog inte uppskatta det minst=) | |
| någon från gislaved området som ska åka?? | |
|
Hej på er alla nya =) Och hjärtligt välkommna till forumet. Skoj att läsa att det har kommit nya som vill komma på träffen. Trevligt att träffa nytt folk. //Tweety -Not just a car, a lifestyle- |
|
| Jag är också rätt ny! =o) haft körkort i knappt 2,5 månader än, men bilen har jag haft i 4 månader... Dock är den död för tillfället, körde inte ihjäl den iaf men den är inne på BMW för att börja mullra igen... Jag har varit inne på att åka te Elmia sen förra året jag var där och när man ändå ska dit vore de kul att ses! =o) | |
|
låter trevligt med en träff, hoppas man slipper åka med stålisar o navkapslar bara;-) Lelle BMWCS 03900 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.