|
|
|
|---|---|
|
Alla som känner sig sugna på att träffa andra BMW-intresserade för litet "däcksparkande" och fika är välkomna till Nord-sektionens månatliga fikaträff. Vi startar utanför Ersboda Bilservice för att gemensamt bestämma något trevligt ställe att åka till för fika. Träffansvarig: Fredrik Markusson trackerswe@fotki.com 070-339 47 66 VÄLKOMNA! M.v.h. Mikko Luiro BMW CS 05396 | |
|
Visst är det kl 14 som vanligt eller? Jag har nog med en min en polare som nyss tagit körkortet och kör självklart BMW, en E30 320 -86 :) Sen så får alla nyfikna se på dom nya lysena jag monterat ;) |
|
|
Dyker upp imorrn med en jävla dyngig merc ;) ___ Mvh Patrik N. |
|
|
hur dags? Är det kl. 14, är folk lediga då? /M |
|
|
Kl 1400 är det. Jag kommer om inte man har frysit fast....Ska köra 4-hjuling på förmiddagen....än vilket väder det är. Fredde BMWCS Nord #4699 Umeå Länk Länk |
|
|
Som det ser ut nu så har jag lyckats få med mig 2, kanske 3 nya BMW-älskare till träffen |
|
| Månatliga träffar...när är nästa? | |
|
nästa träff är Norrträffen 10-11 juni...mer info här Länk |
|
|
Vi brukar ha en fikaträff i Umeå den första lördagen varje månad kl. 14, men ibland behöver vi justera datumet om vi har något speciellt på gång. Nästa fikaträff blir söndagen den 2/7-2006 kl. 12 då vi ska få en guidad rundtur på Vännäs motormuséum. Men först ska vi köra Norrträffen som för första gången ska hållas i Vindeln/Åmsele. Det får ingen BMW-diggare i norra Sverige missa! Information om alla planerade evenemang finns i forumet på bmwcs.com. Kolla under sektion Nord. M.v.h. Mikko Luiro BMW CS 5396 |
|
| Blir det fler fikaträffar frammåt hösten? Vore ju kul att hinna vara med på en innan jag ställer av bilen...=) | |
|
Japp det blir fler håll koll på www.bmwcs.com forum för nord sektionen. Där kommer all info. //Fredde BMWCS Nord #4699 Umeå Länk Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.