|
|
|
|---|---|
|
Är på jakt efter ett par fälgar till E30. hittade dessa Länk - namn på dom? Eller förslag på liknande? // MiliaN | |
pg_ice |
Brock B4 split kanske Länk jäkligt läckra! |
|
Skulle gissa på att bilen i länken har en uppsättning RH P-Rad. // Erik |
|
|
Dom där hade jag på min Z3 2.8. Märket är RH och typen är "ZW1 Cuprad", se nedan för länk. Länk Jättefina fälgar för övrigt. |
|
| Mycket snygga, dem skulle sitta bra på min cabb! | |
|
Tackar för alla svar, ett par RH får det nog allt bli tror jag! =) såg att stylabilen.se hade dom. // MiliaN |
|
| dom påminner mycket om porsche turbo cup fälgar (minus splitt) , vad är det för e30 dom ska sitta på , är det äkta splitt eller är det bara fake | |
|
häry: rh zw1 är tvådelade splitfälgar.. Det är sk cupfälgar... finns till porsche som 3delade om man vill ha det.. dessa fälgar kostar en del... billigast blir de o beställa från tyskland direkt... men hur som helst kan du räkna med runt 3000:- per fälg, lite mindre för de med mindre bredd o lite mer för de med mer bredd... beställer du dem i sverige får fu räkna med 3500:- o uppåt skulle ja tro... |
|
|
Liknande finns här men betydligt billigare. Länk |
|
|
Liknande finns här men betydligt billigare. hej är det nån som handlad därifrån ? det var ju väldans bra priser på fälgar ! mvh |
|
| Jag beställde en uppsättning 19" av dessa Länk det skulle ta en vecka ungefär innan de kommer hem. Så jag hoppas de ligger hemma på torsdag :-)) | |
| Man får vad man betalar för. RH är BRA grejjer ! | |
|
m5 -89: dem fälgarna du länka till är från FK i tyskland, och dem beställer dessa fälgar från kina eller nåt.. de har inte på långa vägar samma kvalitet som RH, dessutom är det fusksplit på dessa fälgar... kollar du rh:s fusksplit serie kan du få tag på fälgar för lite drygt 2000:- om jag inte minns fel.. dock så e ju dessa fälgar väldigt billiga så om man inte vill lägga ut en mindre förmögenhet på fälgar så e dessa ett bra alt. |
|
|
xelerator: Jag visade bara ett alternativ som liknade trådskaparens önskmål. Om det är dålig kvalitet eller inte överlåter jag till någon annan att uttala sig om. |
|
|
ok.. men ville bara förklara hur det låg till så det inte skulle bli några missförstånd om att dessa fälgar skulle ha samma kvalitet som RH o säljs så pass billigt... så nu e det avklarat ;) mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.