|
|
|
|---|---|
| Jag håller på och ska göra en liten marknadsundersökning där jag skulle behöva rek ca priser på lite smartab och lahega produkter. Jag har fått ett gäng smartab och lahega produkter av den lokale bilvårdaren. jag skulle villja veta priser på de vanligaste smartab produkterna som tex platinum, silverseal, take off, r3, mirror immage, buffer 2000, smat lahegas nr 36,28,11,10,17. lahega har jag inte ring än men smartab vill inte hjälpa mig med priserna iaf. Och det är länge sedan bilvårdarn jag fick produkterna av blev köpta så jag kan inte räkna med att de är uppdaterade. | |
|
När det gäller Lahega så varierar priserna rätt mycket, beroende på hur bra kund man är. Ju fler beställningar desto bättre priser, och det kan innebära ca 50% rabbat gentemot vad tex autoexperten tar. /Manray/ |
|
porta |
Smartab Silverseal ~1000 Platinum ~250 Mirror Image ~200 Buffer 2000 ~180 Take Off ~180 R3~200 Rubbingarna är generellt billigare än vaxerna, räkna med +-20kr. 10 ~180 11 ~180 17 ~200 28 ~180 36 ~300 Är ganska ungefärliga priser, kan även här diffa med +-20kr. Men här har du iaf ett hum. |
porta |
Och som Manray säger så kan Lahegas priser variera ganska kraftigt, medans Smartab inte alls kan ge några stora rabatter, köper du polermedel för 100K så kan de kanske bjuda på en flaska Mirror Image. Storslaget =) |
| >>> porta är det ex eller ink moms?. har för mig att SS kostar ca 799:- ex.moms nämligen | |
porta |
Ink moms. Ta mina priser med en aning salt som sagt men dessa är hyffsade riktpriser iaf. Varför fick du alla dessa produkter? |
| Han kör inte med smartab längre. | |
porta |
Undra varför? =) |
|
Var han inte nöjd?Tycker dom funkar kanon! |
|
porta |
Man kan bli nöjdare. |
| >> porta var det inte du som förespråka smartab ett bra tag eller har jag fel? | |
porta |
biotec, varför ställer du frågor som du redan har svaret på? Ja men det är som med allt annat, man kan komma på bättre tankar. |
| Inte menat att göra dig upprörd ville bara se om jag hade rätt för mig då jag använt detta forum från och till privat sen ganska långt tillbaka. Kul att du hittat bra produkter du trivs med. | |
porta |
Inte alls upprörd =) smartab har ändå en del bra produkter, men finns andra som är bättre och billigare. Hur går 5starshine-jakten? |
| Inte bra, verkar vara svårt och hitta nån importör här i sverige om det ens finns någon. Det som sätter myror i skallen på mig är hur vissa försäljare kan erbjuda den för 350:- när den kostar ca 300:- i usa, Iaf på 5star shines hemsida. Jag kan även tänka mig att importra den själv från usa och sälja till våra kunder men då måsta jag hitta någon som har bättre pris. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.