|
|
|
|---|---|
| Har en touring med vevar vill ha el-hissar... Jag har en 4-dörrs skrot e30 med el-hissar fram någon som har gjort ett byte? Som vet nått.......Tacksam för alla svar | |
|
Att skruva i hissarna är plätt lätt, det finns hål för båda sorterna i alla dörrar. Problemet är kabelgenomföringarna i dörrstolparna som till 99% inte går att få isär hela. Jag har gjort egna genomföringar och fått skarvat i alla kablar 10 cm, ett jäkla jobb då det är över 20 st kablar i förardörren. |
|
| ok..Låter inte kul , vet du var reläerna sitter som känner av när motorn ska sluta ta upp eller ner rutan, om dom sitter i dörren eller nått? | |
|
Såna sitter väl bara i takluckan, eller har jag fel? Har bara sett de reläna till takluckan i både 320in och M3an. Inte märkt nån sån funktion heller på fönstrena ///BMW - Was sonst! |
|
| ska finnas nere till vänster bakom en plast, bakom plasten för högtalaren (förarplatsen) | |
| fan att jag missa den skrota bilen för en halvtimme sen | |
| Det finns nya satser att köpa. Tror NFS har. | |
|
Real Power - Det finns nya satser att köpa. Tror NFS har. Vad är de då? Jag har en 2-dörrars -89 E30 med vevar, men vill fixa elhissar..vet en gammal 2d E30 på skroten som har det..men frågan är hur mkt jobb osv om det går med all el.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.