AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
2.246

Vad tror ni om denna bilen?

Sida 1 av 2
Länk

Inte ringt och kollat något ännu, tänkte höra vad ni tror här.
Bilen har den utrustning jag är ute efter (M-pkt, nav, skinn) vet inte om den har automatlåda (Något jag nästan har som krav)

Vad tror ni annars?
Visa användare
2.093
Andersson_CSI
ALPINA D3 Biturbo Touring Allrad
Zenonljus är ju i alla fall häftigt:)

Personligen gillar jag inte när folk som ska sälja bilar kallar sig för "BMW" "bil" osv. alla har väl ett namn? Jag tycker det känns långt mer seriöst med ett riktigt namn. Bara en tanke.

/Fredrik

"Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen."
Visa användare
2.093
Andersson_CSI
ALPINA D3 Biturbo Touring Allrad
just det!,
Den har automat, Står steptronic i annonsen. Steptronic= automatlåda på bmwspråk.:)

/Fredrik

"Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen."
Någon utrustning som verkar saknas annars? Och vad bör man kunna göra på priset.
Du
1.604
Dutta
Bmw 525iM-03
A6 avant quattro 2.7t 6vxl
Gissar att får behålla bilen med det priset, slutpris på 120tkr är väl okej om allt stämmer i historiken. Men som sagt jag scrollar vidare när man döper om sig till Bmw istället för att skriva sitt verkliga namn.

mvh
Mobilnummret visar iallafall vad han heter:)?
wowwe
Engel eyes var det ja på bilen
Hmmm...

Is
2.267
Isåkare
Lexus IS250.
En 00a med 11000 mil på mätaren är inte så fin i fronten, kolla på vilken E39 som helst, ingen bil har helt blanka strålkasar glas (plast)

Varför har alla importbilar gått 11000 mil ???

Jag säger inte att bilen är importerad, men misstankar finns, dåld numerplåt, inget namn i anonnsen, 11000 mil !!!!
Det ni menar är att säljaren kanske inte har bilen? Eller vad?
Visa användare
1.189
t80196
328 Xdrive 2013

E30 320i -89 Cab

Det finns alltid en anledning till att man inte törs sätta ut sitt namn eller döljer regnumret, och sen att skriva "ej penningbehov" ger dåliga vibbar....nä leta vidare är mitt råd, utbudet är stort.

Mats
BMW CS #5847
Ok, letat ett tag på blocket efter en fin 5-serien touring (m-pkt, navi/tv samt auto som krav) inte haft någon direkt lycka hittils.
co
968
commander_krill
520D touring xDrive -18
525D -11
X3 2,0D -13
530iM -02
Bilden verkar dessutom vara tagen i Tyskland, så nog är den importerad alltid.

Freude am fahren
Visa användare
2.178
Herr Gaspedal
BMW 535D -07 M-Sport
Håller med Commander_krill: Verkar stå "eingang" på huset i bakgrunden.

Luktar oseriöst lång väg...

Schnelle fahrt, Härliche fahrt.
Visa användare
566
Oljekyld
335it-07
Det står ju överst i annonsen att den är importerad. Däremot hålelr jag med om att det känns oseriöst att kalla sig för BMW, kan ju iofs vara så att större delen av BMW-ägarna i Sverige heter BMW ;) . Milen kan man ju kolla upp men jag brukar också reagera över att de har gått just 11000 mil, för några år sedan var det importerade e34 som hade gått 15000 mil :) . Man kan väl ringa och snacka med killen, det kostar ju inget.

Min bil: Länk
Priset är för högt. Att spekulera om annat är dock helt onödigt samt dumt innan man har ring säljaren, tittat på bilen, samt kollat upp historiken... Lycka till!
PowerMac: Ska förmodligen ringa säljaren, känns lite halvlönt efter alla inlägg dock:)

Däremot undrar jag vart i hela friden man hittar en fin bil till hyfsat pris. (M-pkt, nav/tv, skinn osv). De flesta verkar tycka att alla annonser är för dyra osv.
Jag lyckas iallafall inte hitta en 525:a touring, m-pkt, skinn, nav 00/01/02/03 till ett reko pris (Förutom några blåa, en färg jag inte tål)
Jo
109
Joni_535
e39 525i touring -02 "Stockholm open edition"
Med andra ord så köper dom flesta av er på detta forum dom absolut billigaste objekten som går att hitta??? För det är alltid flera som säger att det är för dyrt, jag håller med marthin där.... Åk o kolla på bilen, alla är trots allt inte oärliga... Lycka till..

Mvh//Joni

M-Power...
mi
305
micro
316i touring -09
523i -99
Ring å kolla. Bilen är importerad ja, det står ju i annonsen. Bilden kan ju vara gammal och tagen när han hämtade bilen, därav för fint skick på glaset osv... Man blir inte klokare av att sitta här och gissa. Kanske en kanonbil, kanske inte, omöjligt att veta av en annons.
Sedan kan de ju faktiskt vara så att killen är allergisk mot stenskott i fronten och repor på lyktglasen så han har helt enkelt byt glas till lyktorna (igen större utgift) som får bilen att se betydligt frächare ut. Sedan kanske han har lackat om huv, skärmar och spoiler.

Bara för att han vill ha en bil utan stenskott ( läs mindre)

Men egentligen har han ju gjort allt detta bara för att kunna skruva tillbaka milen........(ironi)

Det finns alltid två sidor på ett mynt.

Mvh Jimmy Carlsson
Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
Ska inte det här inlägget ligga i 5 serie forumet?, kom igen nu admin, var lite konsekventa!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.