|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag har köpt en 728 -96 och så har jag två frågor till som har ägt eller äger nån typ av e38. 1. Larm - det originala larmet som är installerad på bilen, hur pass bra det? Behöver man köpa en till eller räcker det med det som man redan har? 2. Navigation - jag kan gott förstå att GPS tekniken har inte varit så avanserad för 10 år sedan och därför är det lite eller snarare ganska segt med den man har. Går det att uppgradera det befintliga till nyare eller ska man skaffa något annat? Jag har iofs en Mio med GPS i och den fungerar perfekt men tycker onödigt att ha den när man har en i bilen. Tackar för alla svar! Hälsningar, Steve | |
|
Hej! 1. Larmet som du har duger gott. De flesta försäkringsbolag accepterar det som ett fullgott larm. 2. En uppgradering till den högsta divisionen för E38 är (MK4 navigator-DVD) är möjlig, men det kostar. Finns ett antal till salu på tyska E-bay från ca 400€ i slutpris och upp. Sen tillkommer i ditt fall videomodul och lite kabel. Sök gärna på trådar som handlar om att uppgradera navi så har du "lite" att läsa före du bestämmer dig. Mvh. Patric, BMWCS #4598 Min E38 Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.