|
|
|
|---|---|
|
Har tidigare haft problem med att min stereo hänger sig och laddar ur batteriet. Tog därför ut alla enheterna ur bilen ett tag för att verkligen se så att det va dom som orsakade felet. Hade grejerna ur i cirka 2 månader och bilen laddades aldrig ur under tiden vilket den med all säkerhet skulle gjort om stereon varit i. Satte nu i alla enheter igen men nu har hargrafiken antagit en annan form på skärmen. Det var rundare och finare innan men nu liknar de mer Windows 3.1 om man säger. Det finns även sex språk att välja på nu, innan fanns de bara tyska och engelska. Det finns även 4 färger där det fanns tre innan och de är inte samma färgtema. Vad har hänt? Hur får jag tillbaka de som de va innan? | |
| Installera om programvaran så funkar den nog som den skall igen. | |
|
Har jag försökt vid tidigare tillfälle men det gick ej för åå sa den att det var samma programvara i den som jag försökte uppdatera med. Går det att kringgå? |
|
| Du skrev ju att det blev efter du hade ur den i 2mån inte att felet var redan innan!? Men du kan ju också ladda en äldre version först och sedan uppdatera till senaste igen så kanske den funkar igen med lite tur. | |
| Felet var inte redan innan men jag har vid tidigare tillfälle försökt att ladda in samma version av programvara. Dock var detta pga ett annat fel. | |
| Prova igen nu då så funkar det säkert för det låter som om navin tappat programmet , min navi såg ut som du beskriver efter en misslyckad uppdatering dvs den gick till något slags felsäkert läge , när jag bränt en ny cd att installera med så funkade allt som vanligt igen. | |
|
Är det inte i SET man ska kunna se vilken version man har? Typ 2-1/81? Det står ingenstans nuförtiden. |
|
| Vilket betyder att jag är inne på rätt spår dvs den har tappat program varan , varför testar du inte att installera om???????????? | |
| Fick hem ny programvara inatt så jag ska prova ikväll och se vad som händer. | |
|
Ganska lustigt fel det här. Det såg lite konstigt ut pga att jag hade glömt koppla in navin. Hade bara skruvat dit den men inte satt i sladdarna :-) Har kört runt utan navi nu ett halvår och trott att den va död, hehe. |
|
|
haha //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
Har lagt in mjukvaran från den senaste V.28 och nu när jag fått in min navi igen har radion börjat flippa igen efter ett halvårs bra funktionalitet. Även CD stänger av och på sig ibland. Den hoppar ut till den vanliga menyn i ett par sekunder, sen hoppar den tillbaka och fortsätter spela. Ska man slänga den i väggen och köpa en MK3/4 kanske? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.