|
|
|
|---|---|
|
Ja, jag undrar hur mkt skatten ligger på en e30 325a-87? skulle vara kul att veta vad ni betalar för olika försäkringar oxå? | |
|
skatten vet jag ej Men jag betalar 2000kr om året i försäkring trygghansa (endast trafik) halvförsäkring skulle kosta 2700kr tror jag fast då var man tvungen att installera startspärr. 26år ung. BMW 325iM-tech |
|
|
skatten är nog på 1456kr kolla tjänstevikten på din bil och jämför Länk BMW 325iM-tech |
|
| När jag ringde och kolla vad min 325a skulle kosta på mej räknade dom bara lite grovt helfärsäkringen snacka dom om 25k!?!?!...då va jag 17 oxå iof..jag ser inte fram emot tills jag ska försäkra bilen! tur man har en mamma:D:D | |
|
Varför ska man ha helförsäkring? :P Slit å släng, billig peng! |
|
|
helförsäkring är helt onödigt på en gammal E30, man får ju betala över bilens värde bara i försäkring då...fast har man en väldigt välvårdad E30 så är det nog värt det |
|
|
Skatten på min 87'a ligger på ca 1400-1500. Försäkringspremien med halvförsäkring ligger på ca 10000:- per år då jag snart fyller 20. Hade gärna tecknat helförsäkring men då hade det gått på det dubbla och lite därtill. Ibland önskar man att man vore gammal :D |
|
|
Betalar 280kr/mån, trafikförsäkring... E 22 år, bor i lägenhet i lagom liten stad... ///MVH Johan Länk Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.