AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
525

Lågnivå / Högnivå E39 ?

Sl
38
Sladde
540i, 97
Tyskjäveln som ägde min bil tidigare hade installerat en fin alpine open air bas (proffs jobb, prydligt och välgjort). Tyvärr plockade han slutsteget innan jag fick bilen. Kablarna var kvar (de hade plockat lågnivå direkt från orginalsteget). När jag skulle få ett larm installerat plockade killen av misstag bort kablarna...

Någon som vet var man kan ta lågnivå? Eller ska man behöva nöja sig med högnivå? Känner någon till en bra firma i skåne som fixar jobbet?

Visa användare
ProPro-medlem
23.268
hasso
520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247
Monark 50S 69-71
Ariel LH Colt -1954
Yamaha xs400 12E Seca -82
Honda CB 650-82
Captur Intens II-19
Finns ett mektips som Folke har gjort kolla det ska du se om det är till någon hjälp.

MVH
Hasso
Sl
38
Sladde
540i, 97
Aj aj aj... Det är nog inget som jag skulle vilja mixtra med, men jag tror att tyskarna kan ha kopplat in sig på samma ställe. Jag får nog lämna in bilen, hellre det än att förstöra något...
Finns kablar att köpa hos typ Dialect. Jag köpte en sats som man sätter på orginalkablarna till högtalarna som konverterar om till lågnivå. Funkar kanon kan jag tillägga

OO=00=OO
Go & Gla Kekschokla
finns på www.brl.se med.

[Varför ha en motor som suger, när det finns fläkt?]
Till och börja med skulle jag be dom att sätta tillbaka kablarna igen av misstag. Om dom repat en flygel (som också är åverkan) hade du inte tvekat, eller hur?

(hur kan man missta sig på audio kablar?)

Mulle
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.