|
|
|
|---|---|
|
Eftersom jag inte har tid eller ork o börja tona bilen, och får inte till det där "perfekta" toningen, så tänkte jag höra om det är någon som vet, om det finns någon i Skåne som inriktar sig på toning? MVH | |
Njuren |
solfilmsmontören, proffs med malmes bästa priser BMW - i nöd och lust? |
|
Vart ligger detta ställe nån stans.. Jag och tonig glöm de..:! bubblor överralt..:! =( Kör inte fortare än vad du klarar av...! |
|
|
eniro.se säger: Solfilms Montören N. Grängesbergsg. 22, 21450 MALMÖ 040-21 60 40 ___ //Ulf |
|
|
www.combitext.se Väldigt duktiga. |
|
|
Jacob: är din tonad hos dom? // M.v.h. Daniel |
|
|
www.spectrec.se valde jag och det har jag inte ångrat en sekund.. Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
www.spectratec.se skall det ju vara.. Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Vad kan man räkna med att det kostar för en Touring, dvs från bakdörrar och bakåt? ___ //Ulf |
|
|
Spajjjs: Nej, min bil är tonad hos en firma som idag har nya ägare som inte alls är lika duktiga, tyvärr. |
|
|
Programmer: ca 3500-4000 :- hos spectratec (inkl moms) men slå en signal dom har fasta priser efter bil modell samt ett antal olika nyanser ( fast i min värld finns bara mörkaste mörka....) Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Så du kör med "ryskmaffiasvart" dvs mörksvart...Själv blir det i så fall en ljusare variant. Hade en i mina ögon en nästan lagom nyans runt om på min V70 Länk som jag precis sålde. Förmodligen skulle jag gå ett snäpp mörkare eftersom jag inte tänkte ge mig på de främre sidorutorna. ___ //Ulf |
|
|
Spectratecs filmer är av hög kvalisort och ger kolsvart utifrån fast man ser ut väldigt bra ändå bland det bäst jag haft och jag har kört med svarta rutor av olika sorter och modeller på nästan alla mina bilar sen jag fick körlort.. Maila mig om du vill se hur det ser ut live på CR-Vn Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
| vad gör ni vid besikningen om ni har mörkare toning än vad som är tillåtet? känns så meningslöst, men kan man komma undan med det så gör jag det (vill också ha mörkaste mörk) | |
|
Det är bara på främre sidoruta och vindruta som det finns regler och dom tillåter i stort sett inget annat än original eftersom orignalrutorna även de är tonade med typ 20-25%. Bak kan du tona som du vill. ___ //Ulf |
|
| då det tydligen inte finns nått sätt att kringgå reglerna för framrutan så skippar jag hellre toningen helt | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.