|
|
|
|---|---|
|
Hej, jag har kollat på en del 328 e46 på nätet men det ser lite ut som om jag inte kommer ha råd med en 99. Jag kommer antagligen lägga 100k, men vill ändå ha en 328 e46 är det nåt jag bör undvika på 98an? mvh Sun tacksam för svar | |
|
Hade köpt senare pg a ev barnsjukdomar. 98 är väl känd för d. vet inte om det skiljer så mycket ju på 98 o 99 angående detta. nog bara kolla upp allt innan o klippa till. ev kolla om något kanske är bytt på garanti innan, ett plus såfall. |
|
|
sun: Antar att det är en sedan du är ute efter för det lär vara svårt att hitta de övriga modellerna för 100k. Om din absoluta maxbudget är 100k och du inte får en 99a för det så tror jag du lugnt kan köpa en 98. Det är trotsallt 2006 nu och det rör sig alltså om runt 8 år gamla bilar och då bör väl de flesta barnsjukdomar vara fixade. Det är nog svårt att hitta en tidig E46a där inte länkarmarna är bytta... //Stenback |
|
|
tack för svaren, det jag är ue efter är sedanen, förut var det couepen men det sjönk något i min budget, som du säger det är 2006 och de flesta bilarna bör vara fixade, jag kommer definitivt vara uppmärksam vilken årsmodell det än blir, annars är 328 ett bra köp? även 98:an. mvh Sun |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.