|
|
|
|---|---|
|
Är ute efter M3 speglar till en Sedan E36. Hur är kvallen på pirat M3-speglar från ex Stylabilen? Har letat efter orginal men att hitta några till okej pris är helt omöjligt. Nån som kan tipsa om något ställe/märke där man kan köpa M3 speglar som har bra passform. MVH | |
|
Jag har just monterat e46 m3-speglar från stylabilen, piratmodellen. Passformen och finishen var utmärkt, inget att klaga på. e36-modellen har jag ingen koll på men det lär ju vara samma tillverkare. Min bil: Länk |
|
| Kolla in m3mirror.com | |
|
Hittade dessa på stylabilen igår. Är sugen på att beställa ett par till min Coupe Länk--> Länk 328 [Avställd]: Länk 318: Länk /Daniel |
|
|
Köpte mina manuella på ebay.de för 200 riksdaler.. Ser exakt ut som orginal speglarna alltså ingen "platt" fästplatta som hova.com och m3mirrors.com. De man behöver tänka på är följande. Sätta små gummibrickor mellan fästplattan och dörren. (För att slippa vibbrationer i spegeln) 2 täta med silikon från insidan för att slippa vindbrus. mvh/Daniel |
|
| www.hova.com | |
|
Vad jag har för mig så är väl Realcar väldigt billiga på M3.. Om du ska ha utan el och blinkers alltså. Brukar vara bra annonser i Bilsport -- DTM system och rak 6a ;) |
|
|
M3-speglar 299:- tillägg för krom 100:- tilläg för elreglering 988:- M3-speglar med blinkers 688:- samma tilläg för krom och el Väldigt bra priser tycker jag! -- DTM system och rak 6a ;) |
|
| JA men dom måste vara eldriva och eluppvärmda samt ha blinkers | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.