|
|
|
|---|---|
|
Är på jakt efter en sådan spoiler som finns på denna bild: Länk Är det någon som vet vad det är för spoiler, och vart man får tag på en sådan? Tack på förhand. | |
|
länken verkar inte funkar, men här är en annan: Länk |
|
|
m-tech 2. orginal e i stort sett omöjlig att få tag på. om man inte letar 24/7 på annonser runt om i sverige. BMW är livet.! Bn gång en Bmw. ALLTID en Bmw |
|
| I Tyskland går det relativt lätt att hitta. Börja på E30.de och leta dig framåt! | |
|
moget: man kan lägga ut köpesannonser. Tog inte mig så många veckor efter att jag la ut köpesannons innan jag fick svar och inhandlade mig ett Mtech2 paket till min touring :> |
|
|
tack för alla svar. tycker man ser denna spoiler på relativit många e30, så borde ju inte vara ett problem att hitta, kan tyckas iaf. Passar denna spoiler till en e30 1986? Mvh /EJ |
|
|
Egentligen gör den inte det men det är inte så svårt att ändra om, du behöver ett par andra stötfångarfästen och sånt från en nyare facelift-modell. Iaf är det så om man ska skifta originalstötfångare och M-paketet borde vara likadant! |
|
|
för att m-tech 2 fronten ska passa på din 86:a måste du byta den yttre front plåten och stötfångare inkl fästen. Sedan trycker du bara ditt m fronten på din nya frontplåt. Jag har alla delar du behöver utom just m-fronten. mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.