|
|
|
|---|---|
|
Hej boys. Testade min 18" fälgar, o tyckte den var lagom låg där bak men alldeles för mycket luft däck/skärmkant fram. Bilen känn faktiskt hård i fjädringen men eftersom det är min fösta bmw vet jag inte om dom brukar var det. För som det ser ut nu så skulle den bara behöva en liten sänkning fram. Så till frågan, hur märker jag om bilen har M-chassi? För jag tycker den verkar hårdare än vad jag tror dom är original.. Bilen är en 530d touring -00 Tacksam för hjälp. / Andreas | |
|
Har du inte en utrustningslista på bilen? Borde stå nåt m-fahrwerk där eller va de heter. |
|
| Var hittar man utrustningslistan till bilen? Under baksätet som de äldre modellerna eller? För min del gäller det E39 523i -99. | |
| Det satt ett papper på insidan av ett "häfte" eller pärm eller va man ska kalla de med serviceboken och manual. | |
|
Carl L: På vår E39 från 2002 satt det under passagerarstolen. Hittar du inget där så gå in till BMW och be om en. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Som någon redan nämnt, gå til lBMW och få den utskriven.. |
|
|
Okej. Behöver man "förvarna dem om att man vill ha en sådan, eller kan de skriva ut den direkt? Via reg. nr.? Funderar över detta då det är tio mil, enkel resa till närmsta aukt. BMW-återförsäljare. |
|
|
Tjenare! Utrustningslistan fixar de på plats! Ialla fall gjorde de det åt mig på BMW i Linköping! JIK |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.