|
|
|
|---|---|
|
Hej.Jag tycker att det väldigt varierande prisläge på våra ögonsten.Milantalet som bestämmer priset?Eller sicket? Eller att folk har bråttom att sälja så fort som möjligt! Ibland jag ser att folk sänker bort bilarna.Det vi bilägarna som borde styra priset.Ha inte bråttom vid försäljning.E 38-an är en riktig lyxbil.Känns bra att köra varje gång,eller hur?? MVH.MICKI Länk | |
|
priset styrs av efterfrågan och tillgång. Skapa ett utbudsunderskott så kommer din önskan att infrias. Lycka till!! |
|
| Jag tror inte man får ha bråttom vid E38 försäljning även om priset är lågt! | |
|
Vad tror ni man kan begära för en svensksåld 740 med under strax under 20000mil på mätaren? 94a med normal utrusningsnivå, bättre skick än genomsnittet mkt delar bytt. Undrar också hur en köpare resonerar. Billigast möjliga? Eller bästa möjliga bil? Det är ju en ganska speciell människa som köper en över 10år gammal lyxbil ändå. -Phil |
|
|
Efter ett tags funderande så kom jag fram till följande i alla fall. Alla "billiga" E38or jag sett blivit sålda, eller annonserna borttagna efter ett tag i alla fall. Så det finns väl köpare men de väljer de billiga bilarna. Kanske tänkte köpa en e39 men hittade en e38 som kändes bättre?! Sen tror jag att bilar utan skinn eller i någon konstig färg är ganska dödsdömda. Själv skulle jag vilja ha en vit, gärna från någon av de som praktiskt taget skänker bort bilarna... -Phil |
|
|
De flesta tänker nog att jag vill ha en så bra bil så billigt som möjligt. Eftersom e38 inte är efterfrågad har en köpare stor möjligheter att få en fin bil. Tror själv att en fyra liters v8, dvs 740 från 94-3.96 om den är fin kostar runt 50KSEK i slutpris. |
|
|
Finns nog många fynd att göra på E38:a sidan oavsett om man väljer en riktigt billig vagn eller en dyrare. Valet beror vällite på vad man är ute efter egentligen. Men att som tex Asken köpa en väl dokumenterad lågmilare av sen årgång och få en extremt välutrustad komfortkryssare till priset av en ny Golf ser jag som ett vettigt alternativ. Visserligen högre driftskostnader men ack så mycket mer känsla och komfort. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.