|
|
|
|---|---|
E30Mpower |
Min hemsida är nu upplagd, gå gärna in och kolla och säg vad ni tycker. Den är inte helt klar men kolla gärna! Länk /Fredrik |
|
Helt ok... Så du fick äntligen iväg bilen på kompressormatning... Hoppas man får se bilen in action snart... när blir den klar?? |
|
E30Mpower |
Om jag har tur så hinner den bli klar till Elmia så då blir det en premiär tur dit! /F Kolla på Länk |
E30Mpower |
kom igen nu då ingen respons alls!? Kolla på Länk |
| Jag väntar på bilder på komperessor, annars är sidan helt ok! | |
E30Mpower |
Kommer bilder på kompressorn så fort JWR har fått den! troligtvis under denna vecka! Kolla på Länk |
| Den var snygg din bil hoppas du kommer till Gävleträffen med den så man får se vad den går för, har en känsla av att du kommer å slakta min M5:a med den där,men du kanske även kan knäppa dom andra med överladdning på näsan.Hur mycket krut kommer du att få ur den tror du? | |
Peter |
Tjoho! trevlig sida! jag håller på med ett par stycken jag med! kika gärna på dom! Länk och Länk mvh PETER |
E30Mpower |
Jocce: Kommer att komma till Gävle träffen i år, jag vill inte nämna några siffror ännu vill vänta tills allt är klart och jag har bromsat bilen så jag har allt på papper! Kan säga att det kommer nog att räcka långt, men jag kommer nog inte ta alla till exempelt så kommer det att bli svårt att ta Jakan! /Fredrik Kolla på Länk |
| Ja Jakan blir nog svår med tanke på att förra året hade han ju runt 450kw i den,och det är säkert inte mindre i den den här sommaren,skulle tro att han vill i kapp supra killarna. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.