|
|
|
|---|---|
|
Hej alla! Jag har en BMW 320i 02 årsmodel som har vanlig Halogen ljus.Jag vill byta min bil ljus till Xenon ljus o kollade några websidor på nätet. Som ni vet såg jag många olika sort av Xenon ljus o det var svårt att bestämma vilka av dom som passar min bil o vilken av dom e det bästa. Innan vill jag börja med dom tänkte jag fråga er om ni vet vilken av dom e bäst o på vilket märke kan man lita. JAG VILL BYTA HELT TILL aNGEL EYES O XENON LJUS. TACK I FÖRVÄG | |
| Ska du ha Angeleyes/Xenon så har stylabilen.se ett kitt åt dig. Kostar drygt 7900. Det är plug and play. Ska köpa Xenonljus till min 330 nu på Söndag. Orginal grejer. =) | |
SR |
Whelie84: Har du köpt originalprylar-xenon till Din? Vad gick det på totalt? Monterade Du själv eller lät Du bmw göra det oxå, isåfall; vad gick det kalajjset på??? //SJ ............................. Jag har 3 hjärnceller; två spridda och en i klunga |
Njuren |
hört att original ska ligga på 14lök BMW - i nöd och lust? |
| SR: Fick tag på detta till "rätt" pris..En som hade smällt en 330 bak..hämtade grejerna idag..helt kompletta..3500..=) Ska få dom monterade nu i veckan..då ska jag ta lite bilder o lägga upp. Grejerna var i toppskick..bilen som dom satt på hade gått väldigt lite. Så nu ska det lysa snyggt. En E46 är värd Xenonljus. | |
|
Bäst är om man kan få tag i originaldelar, dom håller bättre kvalité. Jag fick tag i framlampor till en M3 e46 med bi-xenon som nu sitter på min e46 coupé. Lyskraften är nog lika bra i eftermarndasdsxenon, men av erfarenhet har jag märkt att det krånglar mer. BMW CS #5206 |
|
SR |
Whelie84; jo, den är ju eg. värd xenon, men jag har inte fått tummen ur och kolla vad dom tar original, så jag tänkte höra med Dig när du började prata om orig.delar. Känns inte som att e46 är värd annat än original heller (som jag ser det asså...) men det är klart; ligger det på 14 laxar så.... Är ju iofs ett fint alt. om man kan hitta "bättre beg". av nån stackare som fimpat sin e46:a.... Skall Du montera själv? Svårt? //SR ............................. Jag har 3 hjärnceller; två spridda och en i klunga |
| SR: Jo kika lite på skrotar o så efter beg xenon. Jag sa ut annons på powerbörsen på köpes..då fick jag tag i dom. Nix ska få dom monterade på Torsdag av en som jobbat på bmw förut..vill inte hålla på med det där själv när man inte har nå stor koll..=) Finns beg på blocket..men det är till en Coupe. Och dom passar inte på Limo/touring. | |
|
Glöm inte att montera nivåregleringen till strålkastarna! Mvh, Steaman BMW 316ti -02 MB C32 AMG -02 LR Discovery V8 -01 |
|
| steaman: Sitter nivåregleringen redan på bilen eller i dom nya strålkastarna? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.