|
|
|
|---|---|
|
Visst är det nya femman som syns...? Varför har dom inte såna bilar här i sverige... :) Länk | |
|
Jepp.. var i London för en månad sen o såg nya femman som polisbil där. Hann dock inte få fram kameran. Men fick dock kort på en E39 iaf som oxå tjänstgjorde som polisbil ;) // M.v.h. Spajjjs |
|
| Respekt åt polisen i England :) | |
Njuren |
kalla kriget verkar vara över? BMW - i nöd och lust? |
|
Det är väl tacksamt att inte polisen hänger med? ;) "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
| Tycker nog att italienarna är snäppet värre med sina Lamborghini Gallardo Polizia ---> Länk Länk Länk | |
| Jo... kalla kriget är ju över. Hurså? Vad har detta med saken att göra? | |
|
Jag vill bli polis i Italien :D Bmw hell yeah! |
|
| Är glad att dom håller sig till Volvo o Saab här. Vill inte se en BMW i just dom färgerna, med just den bokstavskombinationen på huv/dörrar :) | |
|
Finns 3 serien också, satt själv i baksätet på en E46 320D touring för nån månad sen i Portsmouth... MVH/Dan |
|
|
danl: efter en tuff pubrunda eller? =) // M.v.h. Daniel |
|
|
Nej, efter att jag blivit påkörd av en skolbuss, jag blir arg, bussföraren ringer polisen och säger att jag hotat honom med kniv... Poliserna var vettiga och trodde mer på mig än på busschauffören. (Kanske hjälpte det att jag berömde dom för deras fina polisbil) MVH/Dan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.