|
|
|
|---|---|
| behövs de en key-cd för uppgradering av nav jag har mk3 version 3-1/30. | |
| Läs igenom navfaq på Länk så får du svar på alla dina frågor. | |
|
Kommer inte ihåg i vilken version split screen kom men har du inte detta så behöver du key-cd och har du redan split screen så behöver du ingen. ___ //Ulf |
|
| var hittar jag key cd,software version 6.3 mk3 är med splitscren 3-1/63 | |
|
WAN: Du har mail... ___ //Ulf |
|
|
Hej grabbar , min kompis har presis samma problem, som: WAN. Han har en MK3 med version 3-1/30. men när vi skulle uppgradera hans navi, så uppstog det problem ..Hade v.22 skivan för att uppgradera . Fick upp texten på skärmen " Bitte key-CD oder v.17 einlegen". Nu har hela skärmen låst med det medelande... Programmer : du verkar ha lösningen.. Snälla kan du hjälpa mig också . MVH Jossi |
|
|
Hej, försökte uppgradera en kompis bil i dag men misslyckades. Bilen är en BMW 730d 2001-06. med mk 3 ,version 3-1/23. Det som hände var att vi la i v.22 skivan för att uppgradera. Funka som den skulle. fick upp texten på skärmen " Bitte key-CD oder v.17 einlegen". La i CD-key skivan och sedan kom den aldrig ut .. Så den har fastnat i CD-enheten. Har försökt koppla bort batterit. Men misslyckades .. Så vi får inte ut CD-key skivan . Har lyckats med tre andra bilar med uppgraderigen , med samma skivor .. Snälla är det någon som kan hjälpa mig |
|
| prova o håll ejekt knappen intryckt ett par minuter | |
| Okej, och om det inte går, vad gör jag då. | |
| Tack, det gick bra. problem är löst. Tusen Tack... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.