|
|
|
|---|---|
| hej undrar om denna firma är seriös???någon som vet? | |
| Ja jag undrar samma sak... | |
| Länk lite info in det är samma firma. | |
|
Känns seriöst med en handlare som har en @hotmail.com mailadress. Verkar till största delen vara bilar som har ratten på fel sida. Länk Freude am fahren |
|
|
Har aldrig hört talas om dem. Verkar rätt nyetablerade, saknar hemsida. Varifrån bilarna i "lagret" kommer är osäkert. Japan? UK? Verkar inte vara tunga på BMW... Don't dream it, drive it |
|
|
UK är nog det mest troliga. Spännande att höra hur man hanterar provkörningar. Freude am fahren |
|
|
Allt är subjektivt när det gäller bilhandlare ..... Jap Sport ägs av ägaren till Keighley Trade Sports & Performance Länk antingen pakistanier eller indier kommer inte ihåg. Man importerar till 99% bilar från Japan från Auktioner men man har trots allt ett 100 tal bilar i Keighley så så farliga är de inte ......riktigt imponerande bilmassa när man kommer dit .....bara sportbilar. Detta vet jag eftersom jag hämtat min supra därifrån för 1 månad sen betalade 65000 i stället för 115000 i sverige (Kostade ca 15000 att få hit den och anpassa den för Sverige) kul resa också ...... /ju fortare desto bättre .... |
|
|
Lite mer om dom Länk |
|
|
Seriös tycker jag att dom inte var. Jag var dit till dom i sommras, alla bilar stog ute och såg mycket, mycket sämmre ut än på bilderna. "kontoret" var inne i garaget, där det för övrigt såg ut som f*n, verktyg, växellådor, bilar helt isårplockade och annt bråte överallt pricken på i:et var hunden som fanns i garaget, skällde non stopp. Det var rent ut sagt bedrövligt och se. Visst man har sätt rätt mycket, men det där var nått aldeles speciellt. Vi ställde endå lite frågor om finnans och så, då fick vi ett svar som lät typ så här: Finnans kan vi ordna, men det kostar extra det sker lixom lite under bordet, betalar ni cash så blir det mycket billigare... Det var inte frågan om nått banklån där inte.. Provkörde iaf en skyline R32 GT-R, det var iaf kul :) Vill man bara köra lite japs racer kan man ju gå dit, men köpa.... nja... Annars kan man ju alltid åka dit och se något man sent kommer att glömma ;) Lycka till med japs letandet iaf;) Att köra bmw är bättre än att flyga första klass ;P |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.