|
|
|
|---|---|
|
Nu börjar det bli dags, äntligen har jag fått ihop gängorna så att jag kan montera vingen på bilen. Sist jag hade den på så satt den visst inte 100% stenhårt, så den hade skaft upp (!) ett hål in till plåten under själva vingen. Jag insåg då att man måste ha något slags material under vingen... Vad kan man använda då? Finns det något standard material som BMW använder? Det räcker ju egentligen med något mer eller mindre stötdämpande, skumgummi liknande, men man måste ju tänka på att det inte skall vittra sönder av sol/värme/salt/avfettningsmedel osv... Några tips? /Marcus Bmwcs# 4680 | |
|
Jag hade nog sattsat på en tunn gummiduk som jag limmat på vingens "fötter". Mvh. Micke Olsson |
|
|
Köp s.k. packningsmaterial i form av gummiduk på Micro. Finns i olika tjocklekar. Stadigt och motståndskraftigt! Mvh ///Pewe _______________________ BMW E28-registret #157 |
|
|
Sådär, nu sitter vingen för tester... Märkte att ännu en gänga inte verkar dra riktigt, så får nog byta den också, men det verkar bra nu iaf :) /M |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.