|
|
|
|---|---|
|
Som jag tidigare nämt så är jag nybliven 7-ägare och hel såld direkt.... efter fyra veckors bmw-ägande så har jag fått blodad tand, har nu fått nys om en 750 -90 som stått avställd sedan 2004. har inte haft möjlighet att prata med ägaren vet bara att den är till salu för ca 10". råd, tips, rekomendationer, tankar..... kommentarer mottages tacksamt. Kenneth | |
|
Avställd sen 2004 och 10papp..... låter som ett lik tyvärr Men åk och provkör den och kolla den noga så du får en uppfattning om skicket. Tycker du det känns rätt så skulle jag råda dig att besikta den och se om den går igenom utan problem med avgasvärdena. //Per |
|
|
En sådan bil bör mer än besiktigas... BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein wie Sie,mein Bayrische Mädel. |
|
|
Kommer den bilen till besiktningen för egen maskin o dessutom går igenom u.a. då är det bara att handla... Är ju bara?!? att sälja den i delar om det nu skulle vara så att den är ett lik i slutändan och man inte vill börja jä*las med den :) Men visst,kolla upp ägarförhållandena o att säljaren verkligen äger bilen o att den är till fullo betald osv osv. Mvh Janne. |
|
| mkbmw: Var har du för färg på din 735:a? Min är vit. Bara undrade om det finns nån annan vit 735 ial -89 i detta land? :) | |
| Hej Stavros. Nej den är inte vit, den är "laxsilver". Inte kanon skick men helt ok mekaniskt, nybes ua. och så gott som ingen rost, svensksåld om det är en fördel eller inte, där om tvistar de lärde. | |
|
JAg har hittat en 750 ial till... -89 22000 mil importerad -94. 10 ägare sedan dess, godkänd besiktning september -05. pris 22" . Den andra jag nämt tidigare har jag nog lagt bakom mej eftersom nuvarande ägare inte vill besiktiga den innan köp. Kenneth |
|
Paap Reeder |
... att i dagens läge sälja 750-delar /E32 är s a s "ganska kallt" ... typ som att ta i ett par al-toppar som stått ute i -5 grader. MVH /// Paap R |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.