AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
367

540ia -93 rätt pris

Hej alla glada.

Jag vänder mig till expertisen här och frågar vad en sådan bil kan vara värd.

MKT UTR Inkl skinn ac antislir + mkt mer
21000mil imp 00 s-bok bra skick enl säljare.

Vad ska jag ge för denna bil + Är det dumt att köpa en sådan bil.
mvh
Jag skulle tro att 65 eventuellt 70 är ganska normalt för en bil med de milen på...fullt normalt, men skrämmer bort många. Eventuellt kan den vara värd något mer om lacken och inredningen är i toppskick samt att du får med fina däck och vinterdäck. Vad begärs för bilen?

/Simon
Hej

Jag har fått "ner den" till 62000 via telefon än sålänge.
mvh
Visa användare
442
Dannemann
330ci -01
jo, det är väl ok,
priserna varierar mycket på 540 här i Sverige. Har du tur så kan du hitta en för drygt 60', men de kan också kosta 90'...

21000 mil är lite mer än va de brukar ligga på, men är den skött så är det inget problem. Men milen styr ju priset lite, om du får fina fälgar med så skulle jag tippa på ett värde på nånstan runt 70' här hemma.

//Daniel
ärliga 21000 mil är ingenting du behöver fundera över. Kanske retar upp en del nu men jag kan nog lova dig att varannan importerad 540 e34 tidig årmodell har nog rullat sina 21000 mil om inte mer oavsätt vad mätaren säger. Gå på skick, så blir du nöjd. Första intrycket är alltid viktigast. det ger ett hum om den är välskött eller inte.

Behnadla din BMW, som du själv vill bli behandlad av den!
kl
17
klaus pettersson
330i touring 01
Z3 2.8 98
Har en 540ia-93 försöker sälja den för 75-70000, men det verkar vara trögt nu. Har haft bilen sedan 1/4-97 köpte den vid 8800 mil av en polis i 60 årsåldern (ärlig ? ) Kan dokumentera varje service nu har den gått 17400 mil körd huvudsakligen av min fru (50) långkörningar står jag för så den blir utblåst ibland. Har köpt en 528i-00 1800 mil ville köpa 540 men en oförstående hustru sa nej,

klpe
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.