|
|
|
|---|---|
|
HEHE satans så sköna poliser! Länk Kôpt kärlek är fin kärlek..! My precious Länk | |
|
skumma typer.... ___ Vagnparken: Länk |
|
| Hehe, värmer bättre än varmgrogg nu kanske min influensa ger med sig... | |
|
Haha vilka sjuka jävlar :P Bilen: Länk |
|
|
Störtskönt! Satt med ett leende hela tiden! Trevligt med eskort ibland! =) "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
| HAHA trodde inte det fanns sådana poliser! | |
|
Gumball klassiker.. Finns ett klipp på dem när de leker polis och stoppar en Lambo som också är med i gumball. Mycket info om bilen och förarna här Länk Riktigt coola grabbar som faktiskt vunnit Gumball.. //amullo Varför åka snål fulbil när man kan åka snål finbil? |
|
|
Aaa.. tjena.. Snacka om att sätta adrenalinpumparna på max.. Mitt hjärta hade stannat. Länk //amullo Varför åka snål fulbil när man kan åka snål finbil? |
|
|
Hahaha vad häftigt, i vanliga fall försöker man ju köra ifrån knut snut och bosse batong & co, här får de rejsa MED snuten istället, coolt!! :D :D Gick iofs inte sådär jättefort inne på de trånga smågatorna, men lite action var det allt :D / Mvh Ferenc /// Bavarian Motor Works \\\ Länk |
|
| Dom där Gumball snubbarna Team Polizei har varit i blåsväder förr Länk Jag har sett dom åkea runt i kanadensiska polis uniformer, ni vet såna där röda som i Yoggi bear. I sin Guardia Civil utsmyckade M5 E39. Har även sett dom med svenska flaggor på "uniformen"??? Länk Snubbarna Länk | |
|
Det första jag hade gjort hade i alla fall varit att kasta ut den frustande kossan från baksätet: OMG they pass a car incredible, OMG they pass another one this is really insane **giggle giggle**, OMG they pass a car incredible, OMG they pass another one this is insane **giggle giggle** |
|
| där ser man vad sol och kärlek för bilar har för effekt på folk.... perfekto!!!! | |
|
Gud va sköna snutar. Vill också ha eskort till bensin station...! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.