AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
1.583

Skilsmässa idag...

Ik
223
Ika
525i -88
Ja så kom då dagen då jag motvilligt skickade in skilsmässopappret till vägverket. Med både sorg och glädje efterlämnar jag nu bilen till sin nya sambo och allt för få tusenlappar rikare. Nåväl, 7-serien är ej förglömd och nya tider stunda då saknaden må bli allt för stor. Så nu lägger jag 7-serie forumet på vila för ett tag. Arrivederci

Min kärra Länk
Ba
1.367
Baader
BMWlös sen -08

du kanske skulle behållt den? en som ville köpa bilen av mig ringde för en andra gång för att fråga ifall jag är säker på att jag inte vill sälja den, men jag kan inte sälja en familjemedlem...
s.
254
s.frejd
640d Cabriolet - 12
Hej Ika

Bilen ser ruggigt bra ut på det där fotot. Skulle jag vara i dina kläder låg jag nog sömnlös i många nätter framöver.
Har haft en 735 -87 men har nu 740 -93 och ler varje gång nyckeln vrids om.
/SF
mi
910
micke80
528i -86
520i -97
635CSi -83

BMW CS #3981
Måste hålla med föregående talare, den ser verkligen ruggigt fin ut! Hoppas den hamnade i rätta händer.
Ik
223
Ika
525i -88
Ja jag hoppas att den tas om hand med samma ömma hand som i min ägo. La ner mer pengar på den senaste året än jag fick ut vid försäljning. Tyvärr har jag för ovana att vilja byta bil med jämna mellanrum så tiden var kommen för att skiljas även från denna glidare. Tror jag hoppar ner till 5-serien som det ser ut just nu.

Min kärra Länk
Visa användare
133
Morgan_
750iAL -89
ja jag ligger i skilsmässa förtillfället Länk
St
3.581
Stavros
E30 325i 4d -88
E39 540 man -98
Usch hur kan ni göra slut med så fina bilar
Ik
223
Ika
525i -88
Blev ikväll tillsammans med en vit 520 konverterad till 525. Troligtvis bara för ett one-night-stand då känslan aldrig infann sig sådär som den skall göra. Nåja det blir slit-och-släng-bil en period nu för att ta nya tag till sommaren.

Min kärra Länk
St
3.581
Stavros
E30 325i 4d -88
E39 540 man -98
Ika: En "kk" alltså? hehe
Ni
776
Nisse
535i -86
518i -85
320dT -08
Volvo 850 -96
Ika, snygg E32'a! Är den sänkt, isf hur mycket och med vilka prylar?

Ik
223
Ika
525i -88
sänkt fram med KAW 35 mm..

Stavros: Ja mer än så lär det inte bli. Jag har just vart och deragganiserat den, dvs tagit bort solfilm bytt bort närgrillen och kopplat ur en massa töntiga blåa dioder. så nu ser man iaf inte ut som en artonårig förstabilsägare ute på raggen...;)

Min kärra Länk
po
77
polman1
Bmw 528iaT-00
aha,det låter som att du köpte beemern från töre ika....
priset var rätt på den kärran iaf,blev erbjuden att köpa den för nåra dar sen,håller med att den såg lite "raggig"ut....
Ik
223
Ika
525i -88
Polman. Javisst var det den. Det är ändå en hel del fix på den så den var inte värd mkt mer faktiskt. Skorrar rätt mkt när 3:an ska i. Rätt så mkt lackfix också. stöldskadad också så ska den i skick så bär det av i pengar ändå. Och så är den ju vit också. blä

Min kärra Länk
po
77
polman1
Bmw 528iaT-00
ika..som slit å släng är den väl rätt ok om man "tvättar bort raggen lite"
men som du säger kan bli dyrt om man ska fixa allt,bättre å köra bara,ta det för vad det är....,kör hårt!
Morgans E32 är bland de finaste jag sett! Tycker den bilen passar med gula blinkers. Av någon anledning så tycker jag att ju äldre en bil blir, desto 'mer' original 'måste' den vara. Morgan: Varför sälja en så påkostad pärla?

The Seven Series...Cause I ride with pride!
Visa användare
133
Morgan_
750iAL -89
Seven God bless you......mitt privat liv har ändrats lite,får inte ha 2 "babes" längre ;-) dock har det bara ringt 1 på den,och det va en som hade en dansk vän som sett den här på powerbörsen.Han skulle förmedla samtalet till sin danska kompis.Tror dom flesta tänker "sån där får jag för 20k" kan ju bara råda till att köpa en sån då ;-)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.