|
|
|
|---|---|
|
Har en 320i -97 touring Mitt problem är att klimatoranläggningen/fläktarna bara dör alla lampor släcks på kontroll-panelen oftast när den är kall, när bilen blir lite varm så kan klimatorn starta igen men den sluta fungera när bilen är varm också, så jag utesluter det. Ibland så startar den inte alls. Vad kan vara för något som spökar? Jag trodde det var glapp i kontakten till kontroller-panelen så jag bytte kontakten men det visade dig att efter att jag bytt kontakten att det inte berodde på det. Har tagit ut fläktmotståndet (gjord av alimunium) och då gick den igång men nu har det blörkat strula igen så jag försökte igen och rengöra fläktmotsåndets kontakter men denna gång hjälpte det inte att rengöra den. Minna gissningar är: 1. Är det fläcktmotsåndet? 2. Är det Kontroll panelen till klimatorn? 3. Kan det vara någon sort relä som är kasst? Isåfall vilken relä kan det vara? Någon som kan ha en aning vad detta kan bero på? MVH BMWFAN | |
|
Hej! Hade samma problem att fläkten bara slutade fungera.. och sen helt plötsligt började den fungera igen... Då var det fläktmotståndet kostade lite över 1000kr att byta hos Bmw ... Visst ett vanligt fel att fläktmotståndet slutar fungera ... Mvh// Biran |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.