|
|
|
|---|---|
|
Måste man lufta hydraulsystemet när man byter en nivåregleringsdämpare (745-81), och i så fall hur då? Var ute och provade min nya g-tech pro på 745:an, vad sägs om en slutfart på 160 på 402meter? Tiden 15.6 är inte heller helt sopig med tanke på den 3-stegade automaten som ger en vansinnigt sävlig start. | |
|
Om du kollar nätet om erfarenheter av denna mätare ser du att många är av uppfattningen (en del har dessutom konstaterat det på bana) att den visar för bra värden. Tex "vi kunde se att mätaren visade att vi åkt 402 meter innan vi nått målet" Själv köpte jag ett annat fabrikat. Dock har jag inte provat den än så jag vet inte om den är bättre ( Länk ) Per L |
|
|
Det är möjligt, men jag har provat på 3 olika bilar och fått vettiga resultat, tex en golf vr6 syncro-98 som hade nästan samma tid till 402, men lägre sluthastighet vilket stämmer väl med tanke på fyrhjulsdriften(bra start). 0-100 var golfen nästan en sekund snabbare, vid sida vid sida test så kunde vi bekräfta detta. Jag har lagt ut en tråd på zatzy, och där fick jag beskedet att att g-techen har en helt okey noggranhet. Jag vet också att tex en vericom visar aningen för långsamma tider. Tro mig, den gamla pråmen flyttar duktigt på sig! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.