AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.184

Vad kostar nytt armstöd till E46?

Visa användare
79
Thörner
320D -99
jag är sugen på att köpa ett armstöd till min 320D -99 E46. Det jag undrar är vad ett nytt kostar och vad är rimligt att ge för ett begagnat? Många vill ha ca 1 600:-, är det rimligt? vad är utgångspriset på dem nya?

¤Säffle Rebellen¤
Gr
2.160
Grandy
X1 sDrive18i U11 M-Sport -24
997 GT3
Länk 119 euro från tyskland
Visa användare
79
Thörner
320D -99
Ingen som vet vad BMW orginal tar? =o)

¤Säffle Rebellen¤
BMW original komplett armstöd kostar kring 1500-1700:- om jag inte missminner mig, dock är det då konstskinn men det ser mycket bra ut, äkta skinn går nog på en bra bit över 2000:-
Visa användare
79
Thörner
320D -99
Thunderswede:
Tackar så mycket! Ska gå in till dem på Autowåx och diskutera med dem då, känns bättre och ta reda på lite på forumet innan man går in och frågar. Fuskskinn duger för mig.. ;o) Har inte skinnsäte i den ändå så.. =o) Tack så myckewt.. =o)

¤Säffle Rebellen¤
Lycka till med affärerna, som sagt, ibland blir det nog så billigt att köpa nya originaldelar hos BMW, armstödssatsen är i mina ögon en bra investering då alla fästen och ny konsoll medföljer, du monterar den på under en timme men påminn dom gärna att de ska skicka med en monteringsanvisning.

Det blir verkligen ett lyft för körkomforten med mittarmstöd, sen så får man ju ett litet extra förvaringsfack i armstödet på köpet.
JK
18
JK_Man
325i -95
tjenna såg ett på blocket här om dagen kolla fall de finns kvar... nytt i kartong...

Visa användare
79
Thörner
320D -99
JK_Man: vet du om det var svart eller grått?

¤Säffle Rebellen¤
JK
18
JK_Man
325i -95
de var svart tror jag...

Sl
86
Slex
G45 X3 30e 2025
Jag är på G att köpa ett och frågade BMW. Detta är svaret.

Armstödsats till din bil kostar 1475:- i svart konstläder eller 1810:- om den ska vara i svart läder.

Detta är en beställningsvara som tar ca 1-2 dagar att få hem.

Förskottsbetalning gäller.

Glöm inte att beställa mugghållare dem ingår inte och det kostar inte så mycket.1500-1600:- konstläder exlusiv montering
Visa användare
1.935
VillaRosa
X3 2,0d 2007
BMWCS #04821
BMW Solna ger 20% till medlemmar i BMW CS perioden 11 - 18 mars Länk

__
Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta!
Visa användare
79
Thörner
320D -99
Sony: Är det på BMW som man kan beställa det? Är ändå tvungen att ringa dem i möra...
japp det är på BMW,när du ska beställa så säger du bara att du vill ha en sån fast med mugghållare.
Visa användare
79
Thörner
320D -99
Hur ser den ut? Hoppas den är stilren och snygg... ;o) Ser den ut som det vanliga armstödet eller hur är det utformat...
Glömmde skriva,det är två st. mugghållare och en sån mynthållare 1,5 och 10 kr.Det är värt pengarna.
Visa användare
79
Thörner
320D -99
Du vet inte vart man kan få se en bild på det på internet så man kan få sig en inblick i hur det ser ut?
Den är stilren och snygg.....;o)
Visa användare
79
Thörner
320D -99
Får väl hoppa in på BMW å ta en koll på den..;)
Wh
157
Whelie84
BMW 330D -2000
Länk Orginal Armstöd eftermonteringssats. Svart Montana skinn.
Visa användare
79
Thörner
320D -99
Slex: Tackar! har beställt ett armstöd idag! 1475:- för ett grått i fuskskinn och 1 795:- för ett i äkta grått skinn! 300:- skillnad och visst kostar man på bilen det bästa, efter att sålt en a-traktor för 40 000:- så har jag nog råd när jag tänker efter ;o) Men man vill ju även vara ekonomisk och få ut så mycket utrustning som möjligt till bilen för pengarna.

¤Säffle Rebellen¤
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.