|
|
|
|---|---|
|
Som rubriken lyder. Vill ha ur sitsen bak ur min e39:a. Hur gör man? likadant som e34:a? Tommy | |
| ryck sätet rakt upp. sitter med 1 hake på vardera sittplats. | |
| ok...tack tack. ska montera i överdragsklädsel på sitsen så inte jycken river sönder skinnet =( | |
|
Jag har en e39a och har har dragit som en dåre i baksätet. Drar ja lite hårdare så följer golvet med!!! Det pratas om några hakar! vart är dom?? |
|
|
Har du inte två klumpar på framsidan av sittdynan för lastnätet? Då ska de i så fall skruvas loss. ___ Min bil: Länk |
|
|
Hahahaha!! Ja så enkelt det kan va! dom har ja dragit i hela förmiddan. Så nu ska ja ut och skruva loss dom först så kanske det går lättare. |
|
|
Tro inte att ja är dum hehehe! Men ska man bryta loss klumparna på framsidan av sätet när man tagit ur dom 2 skruvarna? För skruva ur skruvarna hjälpte inte. Men jag är reparatör på ett sågverk under veckorna så verktyg att bryta med har jag. Trodde bara inte man skulle behöva använda det på en bmw!!!!!! |
|
| Har du kanske barnstolar inbyggt i baksätet? | |
|
Jepp det har jag!!! Ska man vända upp och ner på bilen och skaka 3ggr då eller ! fniss |
|
| Nope, men då har du en spärr under dem som måste dras undan först | |
|
Tack!! Då ska jag pröva det imorgon när jag lugnat mig lite. =) |
|
| Bra ;) det är en sprint som ska vara i rätt läge för att kunna dras undan. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.