|
|
|
|---|---|
|
Måste bara få prata av mig lite. Kom ut i morse och såg en stor bula + repa i lacken på förardörren, snacka om att jag blev sur! Jag antar att det är nån cyklist som ramlat och kört in styret i dörren då bulan sitter så högt upp. Fasan har haft bilen i 2 veckor och redan så är det nån klumpig idiot som varit på den! Tänk om folk vore så pass ärliga att de lämnade en lapp när det gör något sådant men antar att det bara är jag som gör så, har faktiskt själv varit emot en bil en gång. //Ric Wraaaaooom | |
|
Vet hur det känns =( Funktion före styling! |
|
|
Idag till min lättnad så hade killen som gjort bulan i min förardörr skrivit en lapp med nummer så det går på hans försäkring :). Tur att det fortfarande finns ärliga människor kvar här i världen =). //Ric Wraaaaooom |
|
|
Hej, Kul att höra att det finns människor som vill göra rätt för sig! Tråkigt att höra om din bil ;( /foo |
|
| På cykelförsäkringen? | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Drulleförsäkringen kanske?? MVH Hasso |
|
Det var alltså en kille som slagit fick sin dörr på lastbilen uppblåst så den träffade min och allt går ju på hans försäkring så jag slipper. Har ju trotts allt bara halvförsäkring på min bil så hade han inte tillkännagett sig så hade det blitt problem. //Ric Wraaaaooom |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.