|
|
|
|---|---|
|
Jag har köpt en BMW 318i -91 lite hastigt och lustigt. Centrallåset funkar inte. Om det är centrallås på alla? Kupebelysningen funkar inte med döröppning osv. Fläkten funkar inte. Men om man svänger hastigt åt vänster så går den igång, sålänge man svänger. Den går trögt. Har kollat motståndet men värkar inte vara det. Dock har den lagt av helt nu. När jag står på tomgång så sviktar/dimmer ljuset. Men kanske har med att göra att tomgången sviktar lite med? Tycker det känns som det kan vara ett jordfel? Någon som vet vart man ska kolla? | |
|
Hej. Ett tips är att kolla brytarna som sitter i låsen på dörrarna, dom blir slitna efter några år. Jag fixade det med hjälp av superlim. Klicka på en droppe låt den stelna på med en ny droppe vänta minst 10 min innan du stänger dörren. Detta räddade mig från "tjuv-larmning" bilen larmade helt utan synlig orsak mitt i natten. Arga grannar :-( Borde hjälpa för ditt problem med kupebelysningen. Men visst det kan ju vara en sladd som lossnat oxå. /Ola Ingenting är omöjligt, det tar bara lite längre tid! //Ola |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.