|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Kan nån ta bilder på den där "bandväxlaren"? 073-731 51 04 |
|
|
Leszek,knappen till eltakluckan ska vara belyst, min knapp var också trasig när jag köpte den, köpte ny lampa på Elfa och lödde dit. |
|
|
Dock är de tråkigt att knappen till vlådan inte är belyst, dåligt tycker jag! Varför ska man ha kartlampor i backspegeln? Jag har de i taket bredvid stora lampan. Jag såg att de ska finnas elstyrd tiltratt, någon som har de på sin e34? |
|
|
Vilken knapp menar du? vlådan, växellådan? Du menar inte växelspaksknoppen? har 518i och 520i så någon tilt har jag inte, bara manuell ut/in. |
|
|
Jag menar programväljaren på automat. Och vad de gäller tilten vetifan? Det ska va elstyrt iaf =) Länk |
|
|
Jaha, då förstår jag! Har bara haft manuell. Det var ju lite dumt att de inte har belysning i den, men hade M5:orna funnits med automat så hade det säkert funnits på en sån, för E34 M5 fanns väl aldrig med automat? Förresten, den där elektroniken är väl för att reglera i längsled, inte tilt, tycker jag det ser ut som iaf. |
|
|
Jo.. jag sa ju de. Tiltfunktion har jag ingen aning om, jag har de inte på min med manuell justering i längsled. Men har någon elektronisk justering i ratten? Kollar man på utrustningslistor och liknande så hittar man ju hur mkt godis som hällst! :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.