|
|
|
|---|---|
|
Hej, råkade ha bilbältesspännet i vägen när jag skulle stänga dörren med resultatet att det blev en spricka i vinylen i dörrsidan vid karmen. Finns det nåt "kit" eller liknande för att laga detta och liknande vinylskador? Är ju irriterande på en i övrigt helt oskadd inredning... Tacksam för hjälp. | |
|
Länk Dom fixar det till bra priser och bra resultat.. Mvh Björn Länk |
|
|
Vet inte vart du bor men om du bor i Stockholms området är "Vinylmakarn" att rekomendera. Dom kommer antingen till dig eller du åker till dom. De fixade en tunn repa på min skinnklädsel samt ett uppslag på insidan av en dörr. Blev så bra resultat =) Ser helt nytt ut igen. Länk |
|
|
Bor i Gbg, så jag funderar på att testa vinylmakeup (länken ovan). Någon idé vad det kan kosta? Funerar fortfarande på om man inte skulle kunna göra det snygg själv... Vissa kanske tycker att det är vansinne att pilla med sådana "småsaker" på en 525:a från 93, men saken är den att den är helt rostfri, allt fungerar, hela bilen är i super-skick, så jag har "nolltolerans" vad gäller även småsaker... |
|
|
Jag tror inte det kostar många hundringar att få det fixat av Vinylmakeup? Visa upp bilen för dom så får du ett pris direkt. Mvh Björn Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.