|
|
|
|---|---|
|
såg idag på blocket ett nytt (iaf för mig) företag som säljer kjolpaket m.m, någon som har nått att säga om stället? Bilmärke BMW E 36 Pris 1250 kr ! Artikel ID -163 är inte det superbilligt+? | |
| Svårt att veta vilket företag det är du menar, har dom en hemsida? Vad heter dom? | |
|
tac,, smart som man är glömmer man länken,haha Länk |
|
|
Jag är alltid lite skeptisk till företag som bara har biltelefonnummer, men dom har åtminstone en adress regestreringsnummer på firman, så det borde vara OK. BMW CS #5206 |
|
| Sidan känns inte jätte seriös. kolla bara på bilarna, där de visar produkterna. de är smutsiga mm.. | |
| Behöver inte innebära att det är dåliga produkter.. men det visar ju att det är ett ganska dåligt företag när det gäller försälningsteknik, och det skulle kunna innebära att de inte har så bra produkter.. | |
|
Mailade och frågade S&S Trade Project HB om vingarna han säljer finns till både E36 coupe och sedan. tog en dag och fick svar de passar både och..? bara å beställa. Skrev tillbaka att det skiljer ju på bakluckorna. Kan omöjligt passa både coupe & sedan och samtidigt ha bra pasform. gått 2veckor nu inget svar.. Så jag kommer inte handla nått där. Mvh |
|
| sedan har du ett svenskt mobil nummer....en polsk epostadress....HANDELSBOLAG....ser rejät billigt o skabbigt ut..MEN det kan va jävligt bra produkter som tyvärr verkar va polska kopior...dvs priset borde vara ännu lägre... | |
|
Allt verkar vara kopior... så förvänta er inte bra passform och finnish. _____Vraum!_____ |
|
|
företaget finns här i Norrtälje. Tror att samma kille som har företaget äger en resturang också. Åker förbi affären varje dag och har aldrig sett en person där inne förutom två kvällar då ägaren varit där. Nyöppnat är det och det kanske inte har kommit igång ännu. Vad vet jag. Handlar hellre av någon annan firma. Mvh /Kalle |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.