AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
7.360

Z4M test

Sida 3 av 3
Länk här är förövrigt testet
måste säga att den är underbart läcker i svart... kolla bara på dessa bilder så förstår ni vad ja menar

Länk
Länk
Länk

samt dessa småfilmer:
Länk
Länk
Länk
Z4
827
Z4 Maria
BMW M4
BMW 420D Gran Coupé M-Sport
Kul att se filmsnuttarna. Den gör sig väldigt bra i svart, men jag skulle vilja se bilder på en M Roadster i Interlagosmetallic. Jag har sett M Coupén i den färgen, men som sagt inte roadstern ..

Mvh
Maria
letade upp lite bilder bara för din skull maria :D
04c976807e97147ce9ef49153bd324e1.jpg
fe77c05aea64544e4f7daa8da68b2a6b.jpg
blev lite fel där .... provar igen
Länk
Länk
Z4
827
Z4 Maria
BMW M4
Snabbt jobbat, tack! men bilderna är tyvärr lite suddiga .. om du hittar fler någonstans så blir jag glad.
Måste säga att jag tycker du valt helt rätt, Maria! Den är "lagom" på något vis. Grattis.
//Månsson
Visa användare
2.480
Highway Star
BMW 523iA -98
BMW 520i Touring -98
Givetvis ska en bil med så mycket detaljer ha en ljusare färg för att framhäva detaljerna och formerna. Det är inte fult med svart men färgen går bort i det här sammanhanget ändå. Imolarött är sjukt snyggt på denna bil.
z4 maria... här komemr lite fler bilder på en interlagosblå z4m.. Länk
Länk
Länk
Länk
Länk
Z4
827
Z4 Maria
BMW M4
Jerry, tackar så mycket :-)
måste säga att den där interlagåsblåa färgen ser väldigt olika på olika bilder... måste vara svår att fånga på färg men den är ljuvlig i verkligheten... helt klart ett bra val av dig maria :D
Visa användare
847
pgr69
Z3 M Roadster -98
Audi A3 e-tron -15
Ford Focus 1.6 TDI -12
VW ID3 Max 1st
Kubota K008-3 0.7D -03
Kubota K7100 0.7D -88
Z4 Maria: Kan bara gratulera till bilköpet. Har tittat på färgerna, Dom enda som jag kan rekommendera är, Svart, röd eller den ljusa versionen av den blåa.

Pleaze inget silveraktigt, det är en gubbfärg som äldre herrar köper för att slippa tvätta bilarna, skall sitta MB 500 series eller större bilar. inget annat...

Jag är avis som fasen! Får väl bli en Jönköpingsträff i år också då, please please :-)))

/Peter G
Z4
827
Z4 Maria
BMW M4
Peter, tack! jag valde interlagosblå. Håller med, visst skulle det vara kul med en Z-träff i sommar.:)

Autoweek har testat Z4M roadster : Länk

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.