|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Nejdå, tror jag gratulerade henne i en annan tråd för någon vecka sedan! Måste säga att jag är lite avis =) /// Viktor Mer mos till folket |
|
|
Helt åt helsike O.T. Hobbe - Ska försöka få in Springbreak i kalendern. Börjar hopa sig med träffar. Ska det bli något vid brostugan 1 maj också? Har snart varenda helg full med BMW aktiviteter! :D Ang Z4M: Tanken har slagit mig, nya Z4 Mc verkar het. Men är besviken för att man väljer "surhinken" från gamla M3 utan att ens kosta på sig CSL-versionen. Känns som att Z4M kommer bli ett "budget"val i bmws M-sortiment när nya M3:an dyker upp. Men å andra sidan behöver man inte spekulera om det, vi vet ju inte riktigt vad den kommer att få för motoralternativ. /// Viktor Mer mos till folket |
|
|
Har också sett Marias uppgraderingsplaner och även jag är avis :)) Problemet med Z4MC, ur min synvinkel, är bakluckan. Det ser inte ut som om det kommer att få plats mycket till hund där bak :( Men lycka till med bilen Maria, en helt ny bil är alltid lite speciell. / Fredrik |
|
|
Nejdå, men mina gratulationer har hon fått per mail. =) /Fredrik |
|
|
Tack alla.:) Vilken färg ska jag välja. Tankar och funderingar kring färgalternativen snurrar fram och tillbaka. Det är verkligen inte lätt att välja. Jag har gått in på BMW´s hemsida och kollat där på deras konfigurator. Det finns ett par färger där som jag gillar, men jag som tur är, har jag ytterligare någon vecka på mig att fundera, innan jag slutligen måste bestämma mig. * Z4M Roadster beställd :-) leverans i juni.* |
|
| imolaröd är ju väldigt snygg, svart o silver är ju heller aldrig fel och dem är väldigt lätta att sälja annars skulle en individual itne sitta fel | |
|
Imodalröd II eller Interlagosblå hade jag valt :-) Alpinvit om de hade varit fråga om en coupe :-P |
|
|
Svart är aldrig fel =) Eller interlagos blå, eller, eller.... Angenäma problem hursomhelst :D /// Viktor Mer mos till folket |
|
| Min chef tjatar om att jag ska ha en z4 M coupe. Hade den haft nya M3 E90 v8 motor så hade det vart BETYDLIGT mer intressant. Han köper många bilar från BMW Group Sverige så trots rabatter så avstår jag, men jag måste ersänna att jag köper hellre nya corvette c6 z06 för pengarna eller en begagnad Porsche GT3a | |
modano |
På tal om färger... Min M-coupé är interlagosblå och ojoj vad färgen gör sig på bilen! |
| modano...har du lackat din bil nu?? vore trevligt med lite bilder?? | |
modano |
Jerry.. jepp den är nylackad o fin.. bilder kommer så småningom till galleriet, har inte tagit några ännu som gjort bilen rättvisa... |
|
Z4M testades av Dn förra helgen och fick bra betyg på allt förutom priset:)) Grattis Maria till din beställning av en M och ja alla måsta äga en M-bil borde vara ett krav när man står vid porten:)) |
|
|
Grattis Maria! ( och ni 8 till som får en Z4M Roadster till sommaren ) Min kommer vecka 15-16 i April och är kanske den första som levereras i Sverige. Givetvis är den Imolaröd och rapport följer så snart vädret tillåter. Kul idé med Z-träff! Varför inte i Gränna hamn Maria? |
|
| buffen...du blir nog den första ägaren till en z4m i sverige... är inredningen hel svart eller??? det är ju itne så lång tid kvar tills du får din :D | |
|
Inredningen är svart...köper man "grisen i säcken" så vill man ju inte chansa för mycket! |
|
|
Grattis Buffen! jättekul att du får din M roadster så fort.:-) Nu blev jag lite avundsjuk.;) Imolaröd är väldigt fin, den blir du säkert mycket nöjd med. Efter nästan två veckors funderande hit och dit, så har jag äntligen bestämt mig för vilken färg jag ska ha på min. Mitt val blev Interlagosblåmetallic.:-) Gränna hamn och alla fina Z-bilar, vilken bra idé! |
|
|
Min röda z4m kommer i början av april med samma båt. Uffe |
|
|
Kul Uffe!...nu har vi koll på 3 av 10! |
|
| såg idag att både teknikvens värld och ams har testat z4m... fy fasen vad den var snygg i imolaröd... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.