|
|
|
|---|---|
|
Någon som har erfarenhet m3mirrors.com??? Är sugen på m3 speglar till bilen! har M3 speglar universal här hemma men dom passar väll inte. Hade tänkt ha dom till ett annat projekt som dessvärre står still. Så nu är jag ibehov av m3 speglar. Vars har dom bra priser? M3mirrors.com? Mvh Jon | |
|
Ger återigen rådet till de som är sugna på M3-speglar min personliga åsikt baserad på erfarenhet med kopior på M3-speglar... köp beg. orginal speglar. Kopiorna är inte alls lika snygga som orginalet och har väldigt skiftande kvalité. Hade själv kopior på min fd. 325 ett kort tag men kastade bort dom pga. att dom skämde hela bilen med sitt taskiga utseende på fästplattan mm. Du hittar beg. orginal M3-speglar tex. här innne på Börsen. Brukar ligga på ca 1400-2000kr och de är definitivt värda de extra kronorna. Va bara noga med att kolla upp speglarna så att det ej är stöldgods. Fästplattorna måste vara med, de går ej att köpa lösa på BMW. Lycka till / Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
|
Så allså Bara org beggade som gäller då! hmm |
|
|
Ja hade jag skulle köpt M3-speglar till min BMW idag så skulle det blivit det. Finns en hel del kopoir och vissa är bättre än andra. Men inget slår orginal. Ta bara fästplattan som exempel, alla kopior som jag sett/sålt/kollat på har plastfästplattor och inte som orginal som ahr gjuten fästplatta. Detta medför att glaset på de kopior som jag testa börja vibrera i hastigheter över 100km/h. Men som sagt jag har ej testat alla kopior naturligtvis... Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
|
Håller med Jimmyboy! farsan köpte kopior till sin M3 efter nån defekt på de org. De syntes att de inte va samma kvalitet. dessutom började glaset lossna och själva spegeleffekten försvann pga att de sitter nån film på baksidan av glaset som även den lossnade! Köp org! garanterat värt pengarna!! //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
|
Need for Speed i Malmö sålde i vart fall för ungefär 3 år sen M-speglar identiska med original samt fästplatta i metall....De kostade ca 3000 iofs Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.