|
|
|
|---|---|
| Undrar var på nätet man kan hitta en dragkrok till en 528 iA Touring -98, är detta något man kan montera själv? | |
|
OM DU KÖPER & MONTERAR EN BEG DRAGKROK SE TILL SÅ ATT DU HAR MONTERINGSANVISNINGEN + SPEC PÅ DRAGET FÖR BESIKTNINGEN. SAMT KOLLA ATT DEN INTE VARIT PÅKÖRD. SE TILL SÅ DU FÅR DEN KOMPLETT MED INTERFACEBOX. TAR CA 2-5 TIMMAR ATT MONTERA BEROENDE PÅ DINA MEKARKUNSKAPER. biimer |
|
|
En dragkrok som var godkänd för några år sen kanske inte är det längre, det hände mig när jag köpte en på skroten, så kolla upp den med generalagenten. BMW CS #5206 |
|
|
Har Monoflex på min 530.. eftermonterat |
|
|
Har Monoflex på min 530.. eftermonterat |
|
|
Oops.. hacki,hacki, hack i skivan... Sorry! |
|
| T var hittade du din Monoflex, satte du dit den själv? Struligt?? | |
| www.motornord.se köpte jag min | |
| Mekonomen säljer Monoflex..kolla på deras sida så ser du priset | |
|
biaggi: När jag köpte bilen så monterade de dit den på min begäran. Men hört med flera som sagt att det inte är så vansinnigt svårt. Personligen så vet jag inte.. |
|
|
det är väldigt enkel att montera drag krok är man bara nogran å inte gör för stort hål i kofångaren bak till luckan om man nu monterar ett avtagbart drag största problemet är väll att såga i aluminium profilen inanför kofångaren. men det finns länkar här på nätet hur man ska göra. biimer |
|
|
Är oxå igång med att plocka på ett drag! Var hittar jag länkarna som omtalas?? Draget är ett Westfalia original, med avtagbar krok. |
|
|
å köper du nytt så finns det monterings anvisning i förpackningen annars sök i forumet. biimer |
|
|
Hej! Är det någon av som monttert drag som är köpt på MECA är det bra kvalitet eller? Hrb |
|
|
Basal är fabrikatet på dragkroken från Meca som jag skall montera Hrb |
|
| Vilka drag sätter BMW på, har dom egna eller? Ska el kitet vara BMW eller pirat, har hört att pirat är lättare. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.