|
|
|
|---|---|
|
Har beställt en nedre front spoiler till min e46 coupe, som fästs på original fronten.. Funderar lite på hur man fäster den, enligt stylingkompaniet så skulle den skruvas fast.. En annan jag kollade på skulle limmas... Nån som har monterat dit en nedre spoiler som kan ge råd å tips? tack på förhand! | |
|
Hej. Har en läpp på lack nu. Den kommer jag limma dit iaf. Förstår inte hur man ska kunna skruva fast en sån läpp egentligen. Skallarna på sruvarna kommer ju lätt synas då.. Vad e de för läpp du köpt? mvh Daniel // M.v.h. Spajjjs |
|
|
jag har beställt en spoiler från lumma,, ska bli spännande å se när den kommer.. Vilken har du på lack? MVH Johanna |
|
|
Okej. jag har en som ser ut som Riegers frontspoilerläpp, // M.v.h. Spajjjs |
|
|
kanske kan få se en bild av den sen då;) snygg bil du har förresten.. MVH Johanna |
|
|
Tack så mycket =) Vilken färg e din kärra? Länk där har du en bild på den olackad. Provade att sätta dit den för att kolla passformen utan att "fästa" den. Fick kapa lite lite i ändarna på den men de va lätt gjort. Just nu på lack som sagt. Sen väntar man på våren =) Nån bild på din kärra nånstans? // M.v.h. Spajjjs |
|
|
spajjjs: vart köpte du den där läppen? |
|
|
Så typiskt fick bara fram halva bilden:/ Min är topazblå, [url]Länk gör ett försök att lägga in en länk på min.. |
|
|
nee blev nåt fel... men jag heter johanna_e46 inne på garaget ifall du vill kolla.. dock inga nya bilder än.. Mvh J |
|
|
Johanna: så du har beställt lumma spoilern nu iaf eller? ;) Daniel: när får du tbax läppen? Montering till helgen? Diesel-räsern /Rickard |
|
|
Bmwtjejen: jepp hittade dig där nu. fin bil =) V8: den är köpt på www.dnstrading.se Rickad: skulle få tillbaka den nu i veckan sa dom ja.. men kommer inte sätta på den än.. väntar tills våren kommer.. tillsammans me fälgarna =) // M.v.h. Spajjjs |
|
| Tack så mycket! Kanske ska du till träffen i halmstad den 29 april? Vore kul å se din bil.. Rickard: klart jag har;-) hehe | |
|
Hoppas att du blir nöjd med lackeringen!! Mvh Björn Länk |
|
|
1BJÖRN: annars får jag väl skylla på dig som rekommenderade stället =) // M.v.h. Spajjjs |
|
|
Fick tillbaka läppen från lack idag. Belv jättenöjd. Tack för tipset 1BJÖRN =) Länk <-- en bild på läppen lackad o provmonterad på bilen. // M.v.h. Daniel |
|
|
Härlig!! Kul när man blir nöjd! Mvh Björn Länk |
|
|
1BJÖRN: visst e det =) // M.v.h. Daniel |
|
|
Spajjs, det där blev riktigt snyggt. Är din bil sänkt något? |
|
|
kajjan: tack. jepp den e sänkt. 40mm fram o 30mm bak tror jag.. men ba verkar det mer... :P // M.v.h. Daniel |
|
|
Jäklar vad snyggt det blev rent ut sagt:) Johanna |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.