|
|
|
|---|---|
|
Har kommit over tva framstolar fran en m3a. Maste jag skaffa ett underrede fran m3an eller funkar det med 325ans?? Ar e36. Tror stolarna kommer fran en 97 och jag har 93 om det hjalper! | |
|
Nej det ar ingen airbag pa passagerarsidan. De spelar val ingen roll?? Ar manuella stolar jag har och som jag byter till |
|
|
Jo hade du haft airbag på pass.sidan så hade det kunnat blivit lite krångligare med sensordynan som ligger i pass.stolen till just airbagen på denna sida. Hade den nya inr. ej haft denna dyna hade du fått flytta över sensormattan från din gamla stol till den nya. Ingen avancerad operation om man är försiktig och ej har sönder sensorn. Men som sagt nu har du ju ingen airbag på pass.sidan och då slipper du det problemet. Såg nu oxå att de nya stolarna va från en -97 så det enda du behöver göra är att strapsa upp den lilla svarta dosa till sensormattan under den nya stolen utan att koppla in den. Är det skinnstolar du ska sätta in? Färg? Lycka till / Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
|
jimmyboy: vad gjorde du av gamla skinnsport stolarna? är de till salu? någon som har kompletta skinn sportstolar till salu? |
|
|
CiM: Hela inredning (framstolar, baksäte, dörrsidor bak och fram, samt M3-instegslister) sålde jag till en norrman som kom och hämta allt. Han gav 9500kr dessutom, visst min gamla inredning va riktigt välskött och fin men väldigt bra betalt tycker jag ändå. Den nya elstyrda M3-inr. prutade jag ner till 10500kr för ;). Så jag la bara 1000kr imellan plus lite bensinpengar för att hämta den nya inr. Kolla här på börsen för anonnser på inredningar. Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
|
De later bra. De ar svarta skinnstolar som ska i. Behaller mitt gamla baksate. CiM Jag har vanliga skinnstolar om det kan vara nagot? Maneulla |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.