|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag har ibland i detta forum sett folk som tipsat om olika katalysatorer man kan köpa som ej är orginal (t.ex Länk ). Min egen katalysator fungerar tack och lov ännu men jag undrar är dessa pirat/race-kattar nåt man kan besikta med, samt var hittar man de billigast möjligt? | |
| Kan man få en kat för 790:- här Länk? Men är den verkligen godkänd av sbp? Eller är de nöjda om den bara klarar av att rena okej. | |
|
Det måste inte vara orginal. Bara funktionen uppfylls. Finns även katalysator att köpa på Biltema nuförtiden. /Jesper |
|
rsarits |
Den måste vara E-märkt, men jag har svårt att tro att SBP kollar fter detta om avgaskraven uppfylls. Det borde ju egentligen vara funktionen och inte typgodkännandet som styr |
|
Vilken katalysator som helst går bra... Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
NICE !! :D Det är bra att veta om den havererar så kan man läcka tusen spänn ist för sjutusen :) |
|
|
Jag köpte en till min 520 där, för ett par år sen, för ett par tusen med installation, och den håller än. BMW CS #5206 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.