|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag undrar hur man lättast demonterar sidolisterna samt stötfångarlisterna på E39 sedan? Clips? Måste man ta lös stötfångarna för att ta lös listerna fram och bak?? Orig. stötf. Undrar även om kromlisterna som sitter fast i listena går att ta lös, isf. hur? Mvh Carl. Pärlan: Länk | |
|
Ingen som demonterat sina lister och kan säga hur man går tillväga? De lister jag menar är alltså de som sitter lite undr halvvägs upp på dörrarna samt stötfångarna. |
|
|
Sidolisterna är bara att "dra loss" försiktigt. Dom sitter med clips, intryckta i hål i dörren. Böj inte listen bara, för den är svår att få rak igen. Listerna i kofångarna vet jag faktiskt inte hur dom sitter, så där får nån annan bistå med hjälp. Niklas Fransosen |
|
|
Tack för svaret. Vet då någon hur man demonterar listena på stötfångarna fram och bak? Samt om kromlisterna i övre kanten på listerna går att ta lös? |
|
|
Kanske denna bild kan hjälpa dig? :Länk |
|
| Tjena jag skulle tro att dom sitter på samma sätt fram och bak som dörrarna, ta det försiktigt i böjarna, böt på nyligen på sidorna på min, hur lätt som helst. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.