|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Ja, som rubriken antyder. Jag letar efter bilder på E39-bilar med m-paket och Rondell 58 monterade. Schnelle fahrt, Härliche fahrt. | |
|
Kolla in den här länken Länk Polarbear |
|
|
Är det 17" eller 18"?? Schnelle fahrt, Härliche fahrt. |
|
|
Så här ser min ut, har visserligen inget M-paket, men ändå, fälgarna är 17" skodda med 235-45-17 BMW CS #5206 |
|
|
Det hade ju varir bra om jag skickat med lännen också. Länk BMW CS #5206 |
|
|
Så här ser min ut med 18" rondell, tyvärr så har inte jag heller m-paket. Åk före du så väntar jag där :) Länk |
|
|
Jag måste bara passa på att berömma er för putsen på bilarna! Fälgarna passar åxå sjukt bra på E39! |
|
|
tjena killar! har ni märkt någon skillnad på hur bilen beter sig med dessa lite bredare fälgarna kontra orginal? de har väll ett annat ET? -WARNING- BMW Gör dig beroende! |
|
|
Jag har själv har Rondell på min förra E39 utan M-pak, så jag vet att de sitter som handen i handsken =). Frågan är hur de gör sig på en bil med M-paket. Såhär såg min förra ut. Länk Christer Silvén. Rullar din 323Ci i Partille ibland? Har sett en likadan med likadana fälgar på OK Q8 Partille... Schnelle fahrt, Härliche fahrt. |
|
| Det som oftast avslöjas lättare med ET som breddar mer är bla. slitna bussningar. | |
|
Om det är m-paket eller ej spelar ingen roll, fälgarna är lika snygga på båda. Herr gaspedal! Jag brukar både tanka och handla på OKQ8 i Partille, jag har mitt företag i industriområdet bakom. BMW CS #5206 |
|
|
HEJ MATHIAS_WS VAD FÅR DU FÖR BENSIN FÖRBRUKNING MED DESSA FLÄSKKORVAR TILL DÄCK SOM DU HAR PÅ DIN 528 biimer |
|
|
Herr Gaspedal: Hur gick det med dina "polska" fälgar? ___ //Ulf |
|
|
Mika heinonen: Med dom där fälgarna så ligger den strax under 1.1 tyvärr :( Det kostar att ligga på topp :) Åk före du så väntar jag där :) Länk |
|
|
mathias jag tänkte ang din bensin förbrukning. kör du mycket i stats trafik jag själv kör nog70% landsväg jag snittar med mina 225or 0,92l/m biimer |
|
|
mathias jag tänkte ang din bensin förbrukning. kör du mycket i stats trafik jag själv kör nog70% landsväg jag snittar med mina 225or 0,92l/m biimer |
|
|
Christer: Då har jag sett dig några gånger. Du har inte sett en topasblå 328Ci med CS-skylthållare och ett X som första siffra i regnr? Programmer: Jag vet inte vad som händer, frakten e på tok för dyr och lastbilschauffören jag fick tag på krånglar, trots att han får en fjärdedel av sin lön av mig för hämta dem och köra dem till GBG. K1Mzo: Vill du maila mig fler bilder på din bil? Gärna bilder från lite avstånd. abab_2000@hotmail.com Rondellen gjorde sig bättre till M-paket än vad jag trodde. Har funderat lite på sådana här också: Länk Men de verkar inte finnas med bredare bakfälg. Synd, för priset är bara 150Eur styck. Ska förhoppningsvis ner till Tyskland nästa vecka och hjälpa en kompis med bilimport, så då kan man ju köpa med sig nåt hem. Rondell verkar vara ca 1500:- billigare där än här hemma. Schnelle fahrt, Härliche fahrt. |
|
|
Herr Gaspedal! Jo, jag har sett en topasblå i Partille några ggr, även en svart ser jag ganska ofta. Har du aldrig sett e36:an som min son använder, han bor i partille, och det hörs när han kommer, antingen från avgassystemet eller stereon. BMW CS #5206 |
|
|
Christer: Ja, den ser jag ibland... Schnelle fahrt, Härliche fahrt. |
|
|
Rondell 58 17" på min Touring, men inget M-paket: Länk |
|
|
Hittade några bilder om du vill se hur det kan ta sig ut på en titansilver E39 med M-paket. Fram: 8,5" (235/40-18") Bak: 10" (265/35-18") Länk Länk Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.